Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@21:58:52 GMT

کشف یک خاور سیم کابل برق فشار قوی سرقتی

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۲۷۲۹

کشف یک خاور سیم کابل برق فشار قوی سرقتی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "دوستعلی جلیلیان " در توضیح این خبر بیان داشت: با وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق فشارقوی شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت در دستور کار قرار گرفت تا اینکه ساعت 16:30 دقیقه هفتم مهر ماه امسال تیمی از ماموران کلانتری 116 مولوی هنگام گشت زنی در محدوده خیابان فدائیان اسلامی متوجه تردد یک دستگاه خاور مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در نگاه اول خاور مذکور پر از سیم های کابل برق بود، تصریح کرد: ماموران انتظامی کلانتری برای بررسی موضوع به خودرو نزدیک تا موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

سرکلانتر هفتم عنوان کرد: راننده و سرنشین خاور به محض مشاهده گشت انتظامی کلانتری، خودروی خاور را متوقف و به صورت پیاده از محل گریختند.

سرهنگ جلیلیان افزود: ماموران کلانتری 116 مولوی برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و موفق شدند پس از دقایقی تعقیب و گریز هر 2 متهم فراری را دستگیر و به همراه اموال کشف شده به کلانتری منتقل شدند.

وی گفت: هر 2 متهم پس از انتقال به کلانتری مولوی به جرم ارتکابی خود مبنی بر مالخری سیم کابل برق فشار قوی اعتراف کردند.

بنا بر این گزارش خودروی خاور مذکور حاوی 2 هزار و 910 کیلوگرم کابل برق فشار قوی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق پایتخت جرم خودرو سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور از رودخانه منجر به فوت ۲ شهروند شد

سرهنگ کرامت‌الله برومندی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدگی ۲ پسر در رودخانه‌ای حوالی روستای کورش‌آباد، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد ۲ پسر ۱۸ و ۲۵ ساله در حال عبور از رودخانه بوده‌اند که به علت جریان شدید آب غرق شده‌اند.

فرمانده انتظامی فراشبند به شهروندان توصیه کرد: رودخانه‌ها و کانال‌های آب، استخر‌های کشاورزی و سد‌ها حریم امنی برای شنا، تفریح و گذر نیست و نوجوانان می‌بایست به منظور حفظ جان خود و اطرافیان از مکان‌های ایمن استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • طالبان خواستار سرمایه‌گذاری تاجران روسی در افغانستان شد
  • عبور از رودخانه منجر به فوت ۲ شهروند شد
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس