Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلنا نوشت: پروین افسر کازرونی رئیس اداره ایدز و بیماری‌های آمیزشی وزارت بهداشت در واکنش به خبر ابتلای تعدادی از اهالی روستای محمودی‌ چنار واقع در استان چهارمحال بختیاری به ویروس HIV گفت: بنده در چهارمحال بختیاری نیستم، بنابراین اطلاعی از این موضوع ندارم.

کازرونی در پاسخ به این سوال که چرا اداره ایدز و بیماری‌های آمیزشی وزارت بهداشت واکنشی به این خبر نشان نمی‌دهد؟ گفت: پاسخگوئی به این موضوع به عهده ما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این که کسی بخاطر تست دیابت به ویروس اچ‌آی‌وی مبتلا شود، حرف نسنجیده‌ای است و افرادی که در ارتباط با اچ‌آی‌وی اطلاعات علمی دارند، می‌دانند که چنین چیزی اتفاق نمی‌افتد.

وی گفت: اینکه برای دیابت نمونه خون بگیرند، کسی را دچار ویروس اچ‌آی وی نمی‌کند. اداره ایدز هنوز اطلاعات دقیقی در این زمینه ندارد که آمار یا دلیل ابتلا را منتشر کند. من  در این زمینه صحبت نمی‌کنم. این یک مسئله اداری و اصولی است.

رئیس اداره ایدز و بیماری‌های آمیزشی وزارت بهداشت گفت: من کسی نیستم که بر این مسئله صحه بگذارد.

کد خبر 457297 برچسب‌ها استان چهار محال و بختیاری بیماری - ایدز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان چهار محال و بختیاری بیماری ایدز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان این در حالیست که خانه بهداشت روستا از آبها نمونه گیری کرده و به مرکز بهداشت گزارش داده است.
این روستا با ۳ هزار و ۳۰۰ نفر جمعیت ۱۰ و نیم لیتر بر ثانیه نیاز آبی دارد در حالی که از دو چاه آب روستا حداقل ۱۵ لیتر بر ثانیه آب برداشت می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • نابودی طبیعت اهالی روستای چنار رودخان را رنجیده خاطر کرد + فیلم و تصاویر
  • آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند