Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مهدی حاجیان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ضرورت خدمات مشاوره ای پلیس اظهار داشت: یکی از راه های کنترل و کاهش آسیب ها و جرائم اجتماعی، ارائه خدمات تخصصی و مشاوره ای به هنگام است که می تواند در ارتقاء سلامت افراد جامعه نیز مؤثر واقع شود.

وی ادامه داد: پلیس مشاور در نیروی انتظامی مصداق رویکرد جدید در پیشگیری از جرایم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروی انتظامی با راه اندازی مراکز مشاوره در معاونت اجتماعی و کلانتری ها، بستر و زمینه پیشگیری از مسائل اجتماعی و ارائه خدمات به مراجعین را فراهم کرده است.

این مقام ارشد انتظامی ضمن اشاره به برگزاری بیش از ۱۶ هزار جلسه مشاوره برای مراجعین خاطر نشان کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری بیش از ۴ هزار نفر به مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری ها در سطح استان مراجعه کرده اند؛ از این تعداد ۳ هزار نفر به دوایر مددکاری کلانتری ها مراجعه که با تلاش مشاوران و مددکاران منجر به مصالحه ۸۰ درصدی شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به افزایش خدمات رسانی مرکز مشاوره در هفته ناجا افزود:  از مورخه ۱۱ الی ۱۷ مهرماه این مرکز آماده ارائه خدمات مضاعف در زمینه های، خانواده، روانشناختی، انتظامی، حقوقی، تحصیلی و ازدواج و...در دو شیفت صبح وعصر به شهروندان است.

سردار حاجیان در پایان یادآور شد : شهروندان در صورت نیاز به خدمات مشاوره می توانند به این مرکز مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۱۸۲۱۱۷۱ تماس گرفته و از خدمات رایگان مشاوره پلیس بهره مند شوند.

کد خبر 4735423

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی قزوین پرونده قضایی اربعین 98 هفته دفاع مقدس اربعین حسینی بوشهر قزوین شیراز اجلاس جاده ابریشم گرگان گردشگری بیرجند خطبه های نماز جمعه شهرکرد دفاع مقدس جنگ تحمیلی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت آباد بلافاصله مأموران کلانتری ۱۶۷ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور مأموران کلانتری دولت آباد در محل مشخص شد سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور مأموران شده بودند، اقدام به فرار کردند و پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر ۲ سارق زمین گیر و دستگیر شدند و در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف شد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به بیش از ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، افزود: تاکنون یک مالباخته متهمان را شناسایی کرده و سارقان برای کشف جرایم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

کد خبر 6092098

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان