Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکابزن تیم ترانگانو مالزی که مقام دوم و پیراهن کوهستان مرحله نخست تور سی و چهارم را کسب کرد، گفت: می‌دانم که تیم روسیه یکی از مهم‌ترین حریفان ما و از تیم‌های قدرتمند تور است اما ممکن است رقیبان دیگری هم داشته باشیم. ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مرحله نخست سی و چهارمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان صبح امروز در تبریز آغاز شده و در منطقه آزاد ارس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله یوسف ریگوی‌جی از تیم ترانگانو مالزی به عنوان نفر دوم از خط پایان عبور کند. این رکابزن با ثبت بهترین رکورد در خط کوهستان، پیراهن کوهستان مرحله نخست را نیز از آن خود کرد.

ریگوی‌جی پس از پایان این مرحله در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از اینکه در جایگاه دوم قرار گرفتم خوشحال هستم اما ما مراحل دیگری هم داریم که باید تمام تلاشمان را در این مراحل انجام دهیم. خوشحال هستم که توانستم پیراهن کوهستان را هم کسب کنم. مراحل بعدی خیلی مهم‌تر از مرحله نخست است.

وی در رابطه با شناخت خود از مسیرهای تور سی و چهارم گفت: شناخت کافی از مراحل مختلف مسابقات دارم. مرحله دوم که فردا برگزار می‌شود مهم است اما باید در تمام مراحل بعدی تمرکز لازم را داشته باشیم.

تور دوچرخه‌سواری ایران ـ آذربایجان|رکابزن روسی صاحب پیراهن طلایی مرحله نخست شدتور دوچرخه‌سواری ایران ـ آذربایجان|گنج خانلو پیراهن امتیازی مرحله نخست را از آن خود کردتور دوچرخه‌سواری ایران ـ آذربایجان| پیراهن کوهستان مرحله نخست به رکابزن مالزی رسیدتور دوچرخه‌سواری ایران ـ آذربایجان| مرحله نخست تور سی و چهارم آغاز شد‌

ریگوی‌جی با اشاره به آشنایی با حریفان خود ادامه داد: شناخت خوبی از رقیبان دارم. می‌دانم که تیم روسیه یکی از مهم‌ترین حریفان ما و از تیم‌های قدرتمند تور است اما ممکن است رقیبان دیگری هم داشته باشیم.

رکابزن تیم ترانگانو مالزی افزود: فکر می‌کنم تیم هم از عملکرد امروز من رضایت دارد. می‌توانستم مقام اول را هم کسب کنم اما در ثانیه‌های پایانی این شانس را از دست دادم. با این حال تلاش می‌کنم در مراحل بعدی نیز بتوانم مقام‌های دیگری کسب کنم.

وی در پایان گفت: کیفیت مسابقه خوب بود و امروز بیشتر شاهد رقابت سرعتی بودیم تا رقابت قدرتی و همه تلاششان را برای موفقیت به کار گرفتند.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هاکی روی یخ جوانان کشورمان امروز سه شنبه در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و اقیانوسیه برابر تیم هند به میدان رفت و با نتیجه ۱۴ بر ۲ به سومین پیروزی ارزشمند خود دست یافت.   جوانان هاکی باز کشورمان که دوم اردیبهشت ماه برای شرکت در این مسابقات به ازبکستان سفر کرده بود در پنج بازی خود، سه پیروزی و دو شکست ثبت کردند.   هاکی بازان جوان ایران که در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت همگروه بودند پس از باخت مقابل ازبکستان و تایلند توانستند تیم‌های کویت و مالزی را مقتدرانه و با اختلاف مغلوب کنند و به عنوان تیم سوم گروه خود برای دیدار رده بندی به مصاف هند تیم سوم گروه B بروند.   تیم جوانان کشورمان با پیروزی برابر هند به مقام پنجم این رقابت‌ها دست یافت و در مقایسه با گذشته یک پله صعود کرد.   جوانان هاکی روی یخ ایران در این رقابت‌ها دومین حضور خود در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کردند.   ایران در دوره گذشته این مسابقات در بین شش تیم ششم شد و امسال موفق شد در بین ده تیم شرکت کننده از کشور‌های ازبکستان، تایلند، مالزی، کویت.   امارات، مغولستان هند، اندونزی و ماکائو مقام پنجمی را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود