Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@18:25:41 GMT

انواع دست خشک کن

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۳۲۸۸

برای انتخاب و خرید دست خشک کن باید مکانی که می خواهید از دست خشک کن در آن استفاده نمایید و تعداد افرادی که امکان استفاده از دست خشک کن برای آن ها وجود دارد را در نظر بگیرید ، زیرا باید دست خشک کنی را انتخاب نمایید که قدرت و قابلیت لازم را داشته باشد . در وب سایت صنعت شرق تنوع زیادی از این دستگاه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال برای هتل باید از یک دست خشک کن با قدرت استفاده نمایید. در اداره‌ها می توانید از یک دست خشک کن با قدرت متوسط استفاده نمایید. در استخرها  برای خشک نمودن باید از دست خشک کن به همراه بدن خشک کن استفاده کنید ، که در مدل های بسیار متنوعی توسط شرکت های مختلف تولید می‌شوند.

دست خشک کن و انواع آن

دست خشک کن به صورت اتوماتیک کار می کند به همین دلیل باعث صرفه جویی در مصرف دستمال کاغذی می شود . امروزه دست خشک کن به یک وسیله ضروری در هر مکانی مانند خانه ، رستوران یا بیمارستان و غیره تبدیل شده است . بسیاری از بیماری ها از طریق تماس با اجسام غیر بهداشتی قابل انتقال می باشند . با استفاده از دستگاه دست خشک کن به این موضوع کمک شایانی شده است ، با خروج باد گرم از دست خشک ها ، دست ها خشک می شوند . و در این صورت دیگر نیازی به حوله و دستمال های غیر بهداشتی نمی باشد .

کارکرد دست خشک کن با توجه به مدل دستگاه می تواند به صورت دستی یا خودکار باشد . دست خشک کن برای کاهش مصرف منابع و از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد و تا 99.5 درصد هزینه ها را کاهش می دهد . با استفاده از دست خشک کن میزان رسوب و زباله کمتر خواهد شد و با توجه به اینکه حوله های کاغذی قابل بازیافت نمی باشند ، استفاده از دستگاه دست خشک کن بر حفظ سلامت محیط زیست تاثیرگذار است . بسیاری از مردم به دلیل سر و صدایی که دستگاه دست خشک کن تولید می کند با آن مخالف می باشند .

دستگاه دست خشک کن با انواع مارک های مختلف داخلی و خارجی تولید می شود شما می توانید انواع آن را در وب سایت صنعت شرق مشاهده نمایید . هر کدام از این دستگاه ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود و طول عمر متفاوت می باشند . با استفاده از دستگاه دست خشک کن دست و صورت شما در عرض چند ثانیه خشک خواهد شد .

از مشخصات و مزایای دست خشک کن می توان به سنسور حساس و صدای کم آن اشاره نمود . این دستگاه به دلیل حجم کمی که دارد فضای کمتری را اشغال می کند و در مکان های عمومی قابل استفاده است و باعث کاهش زباله می شود . افراد در سنین مختلف می توانند به راحتی از این دستگاه استفاده نمایند .

انواع دست خشک کن از نظر روش کار

دستی : در مدل دستی دست خشک کن با فشردن دکمه این دستگاه به مدت زمان معینی شروع به کار می کند و سپس خاموش می شود . دست خشک کن دستی در حمام ها و استخرهای عمومی به عنوان مو خشک کن هم مورد استفاده قرار می گیرد زیرا در این مکان ها امکان کارکرد با چشمی وجود ندارد . اتوماتیک : در مدل اتوماتیک دست خشک کن با نزدیک نمودن دست به چشمی دستگاه دست خشک کن کار خود را شروع کرده و به محض دور شدن دست خاموش می شود . دست خشک کن هایی که در ایران تولید و عرضه می شوند به صورت اتوماتیک می باشند . ( در صورت درخواست دست خشک کن اتوماتیک و دستی به صورت تعداد سفارش پذیرفته می شود )

دسته بندی مبنی بر سرعت خشک کردن دست

دست خشک کن سوپرجت ( دو تیغه باد ( دست خشک کن جت ( یک تیغه باد ) دست خشک کن های کلاسیک

دسته بندی از نظر بدنه دست خشک کن

بدنه ABS بدنه فلزی ( آلومینیوم - استیل - آهن )

هدف از خرید دست خشک کن می تواند ارتقاء بهداشت محیط ، صرفه جویی در مصرف دستمال کاغذی ، هوای سرد زمستان  و کسب رضایت مشتریان از هتل یا رستوران مورد نظر باشد .

شرکت صنعت شرق این افتخار را دارد که با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تجهیزات فروشگاهی مانند  آبسردکن، دستگاه واکس کفش ، دستگاه خوشبو کننده هوا و...  به شما عزیزان خدمت رسانی کند

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دست خشک کن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر جهانگیر سخنگوی دستگاه قضا ظهر امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) طی سخنانی در حاشیه جلسه شورای عالی قوه قضائیه، به بیان برخی نکات و مسائل مطرح شده در این جلسه پرداخت و گفت: از جمله مباحث مطرح شده در جلسه امروز شورای عالی قوه قضائیه می‌توان به تأکیدات رئیس دستگاه قضا در رابطه با لزوم در نظر گرفتن تناسب میان جرایم و مجازات‌ها اشاره کرد.

وی در همین رابطه گفت: در جلسه امروز شورای عالی قوه قضائیه مطرح شد که آرا صادره در محاکم قضائی از یک سو باید قابل دفاع و مستند باشند و از سوی دیگر، نباید موجبات وهن دستگاه قضا را فراهم کنند؛ همچنین رئیس دستگاه قضا تاکید کرد که قضات در عین حال که نباید اسیر فضاسازی‌ها و غوغاسالاری‌ها شوند باید به مقوله اتقان آرا توجه ویژه‌ای داشته باشند.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه امروز تخصصی شدن بسیاری از مسائل و موضوعات در دستگاه قضا از جمله در حوزه‌های بورس، بانک و امور دریایی، مورد تاکید جدی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای قرار دارد، تصریح کرد: رئیس دستگاه قضا در جلسه امروز پیرامون مقوله ارائه آموزش‌های تخصصی به قضات، مأموریت ویژه‌ای را به معاونت منابع انسانی قوه قضائیه ابلاغ کرد.

جهانگیر با بیان اینکه مقوله توجه به حقوق عامه، از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه شورای عالی قوه قضائیه بود، گفت: در نشست امروز پیگیری چگونگی اجرایی شدن دستور ۱۰ روز پیش رئیس عدلیه در دستور کار قرار گرفت و پس از طرح مباحثی از سوی دادستان انتظامی قضات در جلسه امروز شورای عالی قوه قضائیه ناظر بر برخی احکام صادره با موضوع انسداد کد ملی افراد، رئیس عدلیه به معاون اول قوه قضائیه برای بازنگری و به روز رسانی بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های قضائی که در گذشته صادر شده‌اند، مأموریت داد و تاکید کرد در عین حال که صدور احکام ناظر بر انسداد کد ملی افراد نباید به عنوان یک حکم عمومی جاری و ساری شود، می‌توان از این احکام در مواردی بسیار خاص و برای برخی از محکومان استفاده کرد.

سخنگوی قوه قضائیه در ادامه تبادل اتباع ایرانی زندانی در زندان‌های خارج از کشور را از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه امروز شورای عالی قوه قضائیه برشمرد و گفت: با توجه به سفر اخیر رئیس جمهور و تعدادی از اعضای هیأت دولت به کشور پاکستان، وزیر دادگستری در جلسه امروز شورای عالی قوه قضائیه به طرح نکات و مطالبی پیرامون تبادل اتباع زندانی دو کشور ایران و پاکستان پرداخت که کلیت این موضوع با موافقت حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای و شورای عالی قوه قضائیه همراه بود و بنا شد که سازوکارهای لازم جهت انجام این امر دنبال شود.

کد خبر 6092205

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی به کجا رسید؟