Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان-مدیر دفتر طرح‌های توسعه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، گفت: از بهمن ۱۳۹۵ ساماندهی رودخانه زاینده‌رود با وجود کمبود اعتبارات اجرا شده که حدود ٤٥ کیلومتر آزادسازی مسیر رودخانه، ٥٠ کیلومتر بستر رودخانه ساماندهی و لایروبی و ٥٠ درصد جاده‌سازی در مسیرهای آزاد شده انجام شد.

به گزارش قدس آنلاین،مدیر دفتر طرح‌های توسعه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، گفت: از بهمن ۱۳۹۵ ساماندهی رودخانه زاینده‌رود با وجود کمبود اعتبارات اجرا شده که حدود ٤٥ کیلومتر آزادسازی مسیر رودخانه، ٥٠ کیلومتر بستر رودخانه ساماندهی و لایروبی و ٥٠ درصد جاده‌سازی در مسیرهای آزاد شده انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید پهلوانی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه اصلی‌ترین رسالت بخش آب، سقاییت است، اظهار کرد: سعی ما در آب منطقه‌ای از مدیریت ارشد تا پایین انجام این رسالت است.

وی تأکید کرد: طرح ساماندهی رودخانه زاینده‌رود بر اساس چارچوب رسالت آب منطقه‌ای و مطالبه کشاورزان از سرشاخه‌های رودخانه تا آخرین محدوده آن در شرق اصفهان و تالاب گاوخونی است.

وی افزود: این طرح با همکاری آب منطقه‌ای، دادستانی، نیروی انتظامی، صنف کشاورزان استان و شهرستان، مشاوران و حافظان زاینده‌رود و ... اجرا شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زاینده رود طرح توسعه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) زاینده رود، سی و سه پل و پل خواجو؛ سال ۱۹۲۷

منبع: چند ثانیه

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • (عکس) زاینده رود، سی و سه پل و پل خواجو؛ سال ۱۹۲۷
  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود