Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولادیمیر پوتین امروز (چهارشنبه) گفت ایرادی در انتشار یافتن متن گفت‌وگوهای تلفنی با دونالد ترامپ نمی‌بیند. او از سوی دیگر، اتهام مداخله مسکو در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را "مضحک" برشمرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه امروز گفت، مشکلی با انتشار متن گفت‌وگوهای تلفنی او و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد که هنگام صحبت کردن، احتمال انتشار یافتن جملاتش را همیشه مد نظر می‌گیرد.

پوتین درباره تماس تلفنی که دموکرات‌ها را واداشته اقدامات برای استیضاح ترامپ را آغاز کنند در دفاع از ترامپ گفت: هیچ چیز بدی در تماس تلفنی ترامپ و رئیس‌جمهوری اوکراین نمی‌بینم.

رئیس‌جمهوری روسیه گفت: نمایندگان آمریکا به دنبال دلیلی برای حمله به دونالد ترامپ هستند و تلاش می‌کنند از سخنان مخالف روسیه در بازی‌هایشان سوءاستفاده کنند.

پوتین افزود: آنچه در آمریکا اتفاق می‌افتد را می‌بینیم آنها از هر دلیلی برای حمله به ترامپ استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر (دلیل) اوکراین است و هر آنچه به آن مربوط است از جنبه روابط با اوکراین و ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهوری این کشور اما گناه ما چیست؟ این را بار دیگر تاکید می‌کنم از همان ابتدا ما مورد هدف نبودیم آنها به دنبال بهانه‌ای برای حمله مجدد به رئیس‌جمهوری منتخب هستند.

پوتین همچنین خاطرنشان کرد: ما هیچ ارتباط نزدیکی نداشتیم و الان نیز نداریم، ما تنها، اقدامات مثبتی داریم و به نظر من روابط ما تا حدی باثبات و مورد اعتماد است اما نزدیکی در دیدگاه‌های من و ترامپ هیچ تاثیری بر مناقشات سیاسی داخلی آمریکا نداشت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اشتباهاتی در روابط روسیه و آمریکا و جود دارد، یانه تاکید کرد: ما حتی یک گام نابودکننده در قبال آمریکا برنداشته‌ایم.

به گفته رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا، کنگره مصمم است تا به متن مکالمات ترامپ با پوتین و دیگر رهبران جهان، دسترسی داشته باشد.

رئیس‌جمهوری روسیه گفته است اتهام مداخله این کشور در انتخابات سال بعد آمریکا، "مضحک" بوده و هیچ مدرکی از مداخله مسکو در انتخابات اخیر آمریکا ارائه نشده است.

او طی سخنان امروزش اعلام کرد، روسیه آماده کار با هر رئیس‌جمهوری منتخب در آمریکا است و کارهای بهتری از مداخله در انتخابات آمریکا برای انجام دادن دارد.

آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا، روسیه را به مداخله در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا و سوق دادن آرا به نفع دونالد ترامپ متهم کرده‌اند. مسکو هرگونه مداخله را انکار کرده است.

پوتین همچنین تاکید کرد: حمله به تاسیسات نفتی شرکت آرامکو را محکوم می‌کنیم اما بدون دلیل هم ایران را متهم نمی‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مداخله روسیه در انتخابات آمریکا ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ

دستگیری دانشجویان معترض حامی فلسطین در دانشگاه "یو سی ال ای" در شهر لس آنجلس آمریکا/ رویترز مراسم روز جهانی کارگر در شهر هاوانا کوبا/ رویترز نصب دوش های سیار برای در امان ماندن از گرما در شهر مانیل فیلیپین/ رویترز نوشتن پیام های تشکر برای دانشجویان معترض حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا روی چادرهای اردوگاه های آوارگان جنگی در شهر رفح در جنوب نوار غزه/ رویترز گل های لاله در پارکی در شهر کی یف اوکراین/ رویترز برداشتن آب از چاهی در شهر کاسارا هند/ رویترز جشنواره بین المللی سبک زندگی مسلمانان در گروزنی روسیه/ تاس جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده، طی مراسمی در اتاق شرقی کاخ سفید، به جان کری، فرستاده ویژه ریاست جمهوری ایالات متحده در امور آب و هوا، مدال آزادی ریاست جمهوری، بالاترین افتخار غیرنظامی کشور را اهدا می کند./ POOL خانواده اسرای اسرائیلی در اختیار حماس در جریان اعتراضاتی یک بزرگراه در شهر تل آویو را مسدود کرده اند./ خبرگزاری فرانسه سفر تبلیغاتی دونالد ترامپ به شهر "فری لند" ایالت میشیگان آمریکا/ رویترز یک کلونی زنبورهای عسل روی چراغ های راهنمایی رانندگی در شهر نیویورک آمریکا اعضای کمیته اقدام مشترک باشگاه مطبوعاتی شهر کراچی پاکستان در حال برگزاری تظاهرات اعتراضی برای حقوق روزنامه نگاران به مناسبت روز جهانی آزادی مطبوعات در باشگاه مطبوعاتی کراچی هستند./ زوما تظاهرات ضداسرائیلی دانشجویان در استانبول در همبستگی با اعتراات دانشجویان در دانشگاه های آمریکا بر ضد نسل کشی اسرائیل در نوار غزه/ زوما پانداهای باغ وحشی در چین/ زوما گوزنی در یک مزرعه کلزا/ آلمان/ dpa خشک کردن محصول ذرت از سوی کشاورزان بنگلادشی/ زوما کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ اعتراضات روز جهانی کارگر

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است