Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریعتمداری نسبت به تأمین اعتبار و تکمیل نهایی استخر مجموعه کارگران شهرستان اردکان قول مساعد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفت‌وگو کرد و با اشاره به وجود برخی از مشکلات در حوزه مسئولیت این وزارتخانه در سطح استان یزد و شهرستان اردکان، خواستار پیگیری و رسیدگی به این مشکلات و مسائل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمدرضا تابش» در ادامه ضمن گلایه از طولانی شدن روند تکمیل استخر کارگران شهرستان اردکان؛ خواستار تسریع در تخصیص اعتبار این مجموعه که در آستانه بهره‌برداری نیز است، شد.

«محمد شریعتمداری»، وزیر تعاون، کار و امور رفاه اجتماعی دولت دوازدهم نیز با دستور به معاونین این نهاد برای پیگیری برخی از مسائل و مباحث مطرح‌شده در این جلسه نسبت به تأمین اعتبار استخر کارگران شهرستان اردکان قول مساعد داد.

لازم به ذکر است که استخر مجموعه کارگران شهرستان اردکان با پیشرفت 85 درصدی در جهت تکمیل و بهره‌برداری به بیش از حدود 20 میلیارد ریال اعتبار مالی نیاز دارد.

پایان پیام/680

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین زائران اربعین حسینی خبرگزاری شبستان کانون های مساجد روزنامه استان بوشهر شبستان یزد اردکان وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم

به دنبال وقوع بارش‌های شدید در نقاط مختلف استان یزد به ویژه شهرستان‌های بهاباد و اردکان، برخی نقاط استان یزد سیلابی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، بارش‌های شدید باران در نقاط مختلف استان یزد منجر به وقوع سیل و آب گرفتگی مسیر‌ها و مسدود شدن برخی از محورهای استان به ویژه راه‌های برخی از روستاها شد که به همت عوامل راهداری این مسدودی‌ها برطرف شد.

مدیریت بحران استانداری یزد امروز در پیامی از مسدود شدن راه‌ روستای توت در شهرستان اردکان خبر داد که پس از چند ساعت این مسدودی برطرف و امکان استفاده از این مسیر فراهم شد.

همچنین محور اردکان - چوپانان هم به دلیل بارندگی بسیار شدید و وقوع سیل زیاد امروز دچار مسدودی شد، جاری شدن سیل در این محور بسیار شدید و با سرعت بالا بود.

بیشترین میزان بارندگی طبق اعلام هواشناسی در استان یزد مربوط به شهرستان بهاباد بود به گونه‌ای که علاوه بر وقوع سیل‌ در معابر و محورهای این شهرستان، آب به داخل منازل مردم هم وارد شد.

.

انتهای پیام/781/

دیگر خبرها

  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود