Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@19:30:13 GMT

شانس صعود رئال به یک هشتم نهایی، فقط 20 درصد!

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۴۴۷۹

شانس صعود رئال به یک هشتم نهایی، فقط 20 درصد!

رئال طبق آمار لیگ قهرمانان تنها 20 درصد برای صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید که در هفته اول لیگ قهرمانان با سه گل به پی اس جی باخته بود، شب گذشته در برنابئو نتوانست از سد بروژ عبور کند و با تساوی 2-2 متوقف شد. رئال نیمه اول را با دو گل بازنده به رختکن رفت اما در نیمه دوم به لطف گل های سرخیو راموس و کاسیمیرو توانست از یک فاجعه جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

نتیجه تساوی هم برای رئال یک ناکامی محسوب می شود و حالا این تیم پس از دو بازی و با کسب یک امتیاز، در قعر گروه اول لیگ قهرمانان قرار دارد.

طبق آمار میسترچیپ، 153 تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان از دو بازی اول خود یک امتیاز کسب کرده اند و در نهایت 30 تیم یعنی 19.6 درصد موفق به صعود به یک هشتم نهایی شده اند

همچنین 9 بار تیم های اسپانیایی با شرایط مشابه رئال روبرو بوده اند(رئال، دپورتیوو، والنسیا و بارسا یک بار، اتلتیکو دو بار و بیلبائو سه بار)و فقط رئال در فصل 03-2002 موفق به صعود شده است.

 

 

 

 

در آن مقطع، لیگ قهرمانان در دو دور گروهی برگزار می شد و رئال در دور دوم، پس از شکست از میلان و تساوی برابر لوکوموتیو، توانست از 4 بازی بعدی خود سه برد و یک تساوی کسب کند و به یک چهارم نهایی راه یابد. رئال به نیمه نهایی هم رسید ولی با شکست از یوونتوس، وداعی تلخ با رقابت ها داشت. در آن فصل میلان موفق شد با پیروزی بر یووه در ضربات پنالتی قهرمان شود.

 

با پیروزی شب گذشته پی اس ج بر گالاتاسرای، اکنون این تیم 5 امتیاز بیشتر از رئال دارد و مشکل بتوان تصور کرد که رئال عنوان اول گروه را به دست بیاورد اما تیم دوم یعنی بروژ، تنها دو امتیاز دارد. رئال در بازی بعدی خود در زمین گالاتاسرای، یک بازی مرگ و زندگی را پیش رو خواهد داشت.

 

 

 

رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ روبروی این تیم به میدان خواهد رفت و هواداران و فوتبال‌دوستان امیدوار هستند که یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این فصل این مسابقات را تماشا کند.

این بازی در حال برگزار خواهد شد که هواداران و بازیکنان رئال مادرید در روزهای گذشته با توجه به نتایج چند فصل اخیر برابر بایرن مونیخ که در اکثر موارد با پیروزی این تیم همراه بوده کری‌های بسیاری برای تیم حریف خوانده‌اند.

و این بار نوبت به راموس رسیده است که یکی از جذاب‌ترین و فراموش نشدنی‌ترین تقابل‌های دو تیم را در صفحه اینستاگرامش یادآوری کند، دیداری به یاد ماندنی که با گلزنی او و سود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان و کسب دهمین عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها همراه بود.

رئال مادرید که در آن زمان هم کارلو آنجلوتی را به عنوان سرمربی روی نیمکت داشت در سال ۲۰۱۴ در نیمه نهایی روبروی بایرن به میدان رفت و موفق شد این تیم را که در آن زمان تحت هدایت پپ گواردیولا بود با چهار گل از سر راه بردارد و راموس با انتشار پستی مربوط به آن زمان به شیوه خودش برای بایرن کری خواند.

دیگر خبرها

  • ترکیب بایرن مونیخ و رئال مادرید مشخص شد
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید