Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم احسانی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به طرح‌های حمایتی و انسان‌دوستانه جمعیت هلال احمر سمنان، افزود: طرح «پنجره های امید» از نیمه دوم سال ۱۳۹۱ با هدف گشایش روزنه های امیدبخش به روی خانواده های آسیب دیده و آسیب پذیر و تامین نیازمندی ‌های آنان در زمینه‌ های درمان و معیشت در حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر به عنوان یک طرح ملی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در ۶ ماه ابتدایی امسال ۸۰ نفر از حامیان در اجرای این طرح سهیم بودند که با مشارکت آنان بیش از ۲ میلیارد و ۸۶ میلیون ریال برای خدمت به خانوده های آسیب پذیر کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان سمنان ادامه داد: در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن حمایت مالی و یا ارائه خدمتی برای همیاری افراد و خانواده های کم برخوردار شامل کودکان و زنان بی سرپرست و بیماران سخت‌علاج، امید به زندگی را برای هم استانی های بیمار و نیازمند به ارمغان می آورند.

وی خاطرنشان کرد: خدمات حمایتی «حامیان سلامت» در این طرح شامل تقبل هزینه های دارو و درمان، بستری طبی و جراحی تهیه تجهیزات توانبخشی مورد نیاز بیماران سخت‌علاج و نیازمند است و به ۴۲۰ نیازمند به ارزش ۸۴ میلیون ریال از سوی خیران استان سمنان کمک شد.

احسانی ابراز داشت: خدمات حمایتی «حامیان کرامت» نیز در این طرح شامل تقبل هزینه های اجاره و تهیه مسکن خانواده های کم بضاعت، تامین جهیزیه نوعروسان کمتر برخوردار و پرداخت کمک هزینه های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان مناطق محروم استان سمنان بود.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان سمنان یادآور شد: یک هزار و ۷۹۲ نیازمند تحت پوشش کمک  ۲ میلیارد و ۲ میلیون ریالی خیران در بخش حامیان کرامت قرار گرفتند.

پنج هزار داوطلب عادی و فعال با ارائه خدمات افتخاری در جمعیت هلال احمر استان سمنان عضویت دارند.

جمعیت هلال احمر استان سمنان در حال حاضر چهار سازمان فعال در زمینه های مختلف امداد و نجات، جوانان، داوطلبان، تدارکات پزشکی، یک معاونت در زمینه خدمات درمانی و توانبخشی، یک موسسه علمی کاربردی را زیرمجموعه خود دارد.

۹۸۹۱/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان دستگیری از نیازمندان جمعیت هلال احمر سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: سقوط به دره و جان باختن یک نفر در اتوبان قزوین - تنکابن ۶ کیلومتر بعد از روستای اکبر آباد به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه محمدیه جمعیت هلال احمر شهرستان البرز به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه  یک فوتی برجای گذاشت که پس از ارزیابی، نجاتگران فرد فوت شده را به منطقه امن منتقل کردند و تحویل مقامات ذی صلاح دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن