Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، صادق ضیائیان ‌، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور گفت: بعد از ظهر امروز و اوایل امشب در بخش‌هایی از استان‌های سسیتان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و فارس وزش باد شدید موقت، رگبار، رعد و برق و در برخی مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: بعد از ظهر امروز و امشب در برخی مناطق استان‌های فارس، مازندران،‌گلستان، سمنان، لرستان، خراسان جنوبی، ایلام، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، یزد، اصفهان و ارتفاعات تهران و البرز شاهد رشد ابر، رگبار پراکنده،‌گاهی رعد و برق و وزش باد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ فردا در بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان، هرمزگان و فارس و استان کرمان، در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب وزش باد شدید موقت، رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.

ضیائیان افزود:‌ فردا در شمال آذربایجان غربی، اردبیل و آذربایجان شرقی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت داریم و در شمال کردستان، غرب مازندران، گیلان، ارتفاعات زنجان، قزوین و البرز وزش باد، رعد و برق و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد:‌ روز جمعه در بخش‌هایی از استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، بوشهر و فارس رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت‌ و در مناطق مستعد ریزش تگرگ در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب خواهیم داشت.

وی ادامه داد: جمعه در شمال استان‌های اردبیل، گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و همچنین غرب مازندران، شمال شرق اصفهان، شمال یزد، شمال قزوین، شمال استان تهران، شمال البرز، و شمال استان سمنان بارش پراکنده،‌رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت. همچنین اواخر وقت جمعه شمال خلیج فارس مواج است.

ضیائیان گفت: روز پنجشنبه در سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی کرمان، جنوب شرق فارس و برخی مناطق هرمزگان و روز جمعه هفته جاری در نیمه جنوبی استان‌های سیستان و بلوچستان و فارس، جنوب و غرب کرمان و برخی مناطق هرمزگان‌، برخورد صاعقه در مناطق مرتفع، بارش تگرگ در مناطق مستعد، آبگرفتگی معابر و سیلاب ناگهانی در مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی پیش‌بینی می‌شود که ‌توصیه می‌شود خودداری از تردد و توقف در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و صعود به ارتفاعات، در دستور کار باشد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان کرد:‌ آسمان تهران فردا نیمه ابری، گاهی وزش باد و در بعد از ظهر افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود، بیشینه دما فردا در تهران 29 درجه و کمینه دما 18 درجه خواهد بود.

ضیائیان افزود:‌ فردا اهواز با بیشینه دمای 43 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهر‌کرد با کمینه دمای 2 درجه بالای صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 صادق ضیائیان پیش بینی هوا مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی آبگرفتگی معابر سیلاب ناگهانی بارش باران و تگرگ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پیش بینی هوا مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی آبگرفتگی معابر سیلاب ناگهانی بارش باران و تگرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش تگرگ در جزیره لاوان + ویدئو | شدت بارش تگرگ را ببینید

دریافت 956 KB

به گزارش همشهری آنلاین، جزیرۀ لاوان از صبح امروز شاهد بارش پراکندۀ باران و تگرگ است و برای نقاط مختلف استان هرمزگان نیز بارش باران و تگرگ پیش‌بینی شده است.

کد خبر 848759 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم باران استان هرمزگان

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ در جزیره لاوان + ویدئو | شدت بارش تگرگ را ببینید
  • بارش شدید باران در عربستان+فیلم/ هشدار قرمز صادر شد
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آبگرفتگی معابر کرمانشاه پای کارند
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود