Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@02:51:24 GMT

پراید بالاخره تکان خورد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۴۷۸۰

 به گزارش خبرآنلاین، امروز هر دستگاه پراید در بازار تهران به ۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است . نرخ خرید پراید از سوی نمایشگاه داران اما کمتر از این میزان گزارش شده است.

 بر اساس این گزارش به این ترتیب فاصله قیمت هر دستگاه پراید در بازار نسبت به قیمت تحویل کارخانه از ۱۱ میلیون تومان در ابتدای سال هب محدوده ۶ میلیون تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز هر پراید در بازار با قیمت ۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پسروی کرد. نمایشگاه داران اما پراید را با قیمتی بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان کمتر از این رقم نیز خریداری می‌کنند.

 بر این اساس کاهش قیمت این خودرو نسبت به روز گذشته بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان بوده است. نرخ پراید ۱۳۱ نیز برابر با ۴۰ میلیون و پانصد هزار تومان گزارش شد. پراید ۱۵۱ به قیمتی کمتر از ۴۳ میلیون تومان فروخته می شود.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلامینگو‌ها بالاخره به تالاب صالحیه رسیدند

محمد محمودی  با اشاره به این که چند بال فلامینگو بعد از انتظار چند ماهه و با تاخیر وارد تالاب صالحیه شده‌اند، اظهار کرد: فلامینگو‌ها اوایل بهار هر سال وارد تالاب صالحیه می‌شدند و از آنجایی که امسال این اتفاق نیفتاد، تصور بر این بود که دیگر نمی‌آیند ولی خوشبختانه طی چند روز گذشته شش بال از این پرندگان مهاجر اطراف این تالاب مشاهده شده است.

 

وی ادامه داد: با ورود این فلامینگوها، نگرانی دوستداران محیط زیست مبنی بر عدم حضور مهمانان همیشگی تالاب صالحیه در این محدوده رفع شد.

 

این مسئول اضافه کرد: این فلامینگو‌ها معمولاً تا اواخر اردیبهشت در تالاب باقی می‌مانند و بعد از آن مسیر مهاجرت خود را ادامه می‌دهند.

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نظرآباد گفت: با توجه به بارش‌های زمستان سال گذشته و نوروز امسال شاهد احیای دوباره تالاب صالحیه هستیم و به نظر می‌رسد این تالاب تا اوایل خرداد ماه آب داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول
  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • با این ویتامین از پوکی استخوان در امان بمانید
  • گزارش تکان‌دهنده نهاد فلسطینی از جنایات اسرائیل | از بریدن سر، دست، پا و شکم و درآوردن لباس شهدا تا دفن آنها در زباله‌ و...
  • طلای جهانی سقوط کرد
  • گزارش تکان‌دهنده نهاد فلسطینی از جنایات اسرائیل/ از مثله کردن شهدا تا دفن آنها در زباله‌
  • فلامینگو‌ها بالاخره به تالاب صالحیه رسیدند
  • دستگاه غربالگری سرطان سینه با قیمت کمتر ساخته شد
  • قیمت طلا باز هم تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳