Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اردبیل برای میزبانی سی و چهارمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایرانآذربایجان آمادگی کامل را دارد. ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل،بهرام آقاخانی عصر امروز در دیدار با مسئولان در ارتباط با محوریت هماهنگی برگزاری مسابقات تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر اردبیل برای میزبانی تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان آمادگی کامل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که از 16 تیم حاضر در تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان 12 تیم خارجی و چهار تیم داخلی حضور می‌یابند بیان کرد: یک تیم از تیم‌های داخلی متعلق به استان اردبیل بوده که از شهرستان مشگین‌شهر بوده و تمهیدات لازم در راستای برگزاری باشکوه و منظم این مسابقات به عمل آمده است.

تور دوچرخه‌سواری ایران ـ آذربایجان| مرحله نخست تور سی و چهارم آغاز شد‌تور دوچرخه‌سواری ایران ـ آذربایجان| پیراهن کوهستان مرحله نخست به رکابزن مالزی رسیدتور دوچرخه‌سواری ایران ـ آذربایجان|گنج خانلو پیراهن امتیازی مرحله نخست را از آن خود کرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به تجربه میزبانی مطلوب و مناسب استان اردبیل از رویدادهای مهم ورزشی گفت: تلاش و جدیت بر این است تا با تداوم هماهنگی و حمایت دستگاه‌های اجرایی امسال نیز بتوانیم میزبانی استان اردبیل را که زبانزد در میزبانی رویدادهای ورزشی بوده بهتر از گذشته به نمایش بگذاریم.

آقاخانی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته مرحله نخست این تور تبریز - منطقه آزاد ارس، مرحله دوم منطقه آزاد ارس – خوی، مرحله سوم ارومیه - تبریز، مرحله چهارم تبریز - سرعین و مرحله پنجم سرعین – تبریز خواهد بود که بدون شک در توسعه مسابقات ورزشی می‌تواند نقش شایانی ایفا کند.

وی بیان کرد: این رویداد فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری ورزشی استان اردبیل است و با توجه به گذر دوچرخه‌سواران از شهر توریستی سرعین تمهیدات لازم برای معرفی جاذبه‌ها اندیشیده شده است و انتظارمی‌رود اردبیل این بار نیز سربلند از میدان خارج شود.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، سیدعلی حجتی اظهار کرد: طرح یاس بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگر امدادی در بین مددجویان (دختران ۳۰ تا ۴۰ سال مجرد) زیر حمایت کمیته امداد اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: در این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.
استان اردبیل از جمله ۱۰ استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می‌رود و هر از گاهی بروز حادثه‌هایی مانند زمین لرزه، رانش زمین، سیل، خشکسالی، صاعقه، طوفان، سرمازدگی، برف سنگین، سرما و یخبندان شدید خسارت و تلفاتی برجای می‌گذارد.
این استان ۵۰ هزار امدادگر آموزش‌دیده برای بکارگیری در حوادث احتمالی غیرمترقبه دارد.

دیگر خبرها

  • مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع ایران به نخبگان
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود