Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز وثوقی کارگردان این نمایش عصر چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا گفت : این نمایشنامه به مدت ۵ شب در مهدیشهر اجرای عمومی خواهد داشت و یکی از اهداف آن آمادگی جهت حضور در سی امین جشنواره تئاتر استان سمنان است.  

وی افزود : داستان این نمایش در اوایل دهه ۶۰ همزمان با جنگ تحمیلی رخ می دهد و بر موضوع  مهاجرت تاکید دارد، زیرا مهاجرت یکی از دغدغه های مهم در جامعه در دهه های پیشین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نویسندگان زیادی به این موضوع پرداخته اند، این گروه جوان نمایشی مهدیشهری نیز تصمیم گرفت نمایشنامه ای از آرش عباسی را با این موضوع به روی صحنه ببرد.  

این نمایش زیر نظر گروه تُرنه مهدیشهر با بازی بهروز وثوقی، فاطمه گنجی، مهدیه خیرخواهان، امیر محمود اسماعیلی، علی کسائیان، الینا شمشیربند، نیکو خرم، نرگس محمدی و محمد رسایی از ۸ شهریور به روی صحنه رفته است و تا دوازدهم شهریور ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت  .

همچنین از دیگر عوامل این نمایش  می‌توان به دستیار کارگردان : محمود اسماعیلی،  مشاور کارگردان : روح الله فیضی و هانیه خلیل پور، منشی صحنه : زهرا احمدی،  مدیر صحنه :بهزاد وثوقی،  مدیر صدا و نور : کوثر صفرپور،  طراح لباس : نیلوفر طاهریان، مدیر تدارکات : محمد احمدی ،  تصویربردار: غزل محمدی و  طراح صحنه : فاطمه گنجی  اشاره کرد.

در حال حاضر ۱۶ گروه نمایشی ثبت شده زیر نظر دفتر هنرهای نمایشی در استان سمنان فعالیت می‌کنند.

۹۸۵۶/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهروز وثوقی سمنان تئاتر مهدی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» به نویسندگی دلارام موسوی و سروین کیانی با کارگردانی دلارام موسوی و تهیه‌کنندگی ژاله احمدی‌کبیر در دور دوم اجراهای خود از ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۸ در تئاتر هامون روی صحنه می‌رود.

همچنین همزمان با پیش‌فروش بلیت این اثر نمایشی در سایت تیوال، جدیدترین پوستر نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» با طراحی مهرداد رضایی منتشر شد.

سیما غلامی، محمدعلی براتی، علی حدادی، نیلوفر جبارزارع، علیرضا ولی‌پور، فرزانه سیری و محمد جهانشاهی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

«نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی»، داستان زندگی ۲ خانواده است که در اثر جنگ جهانی دوم به هم گره می‌خورد.

کد خبر 6093889 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش