Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستند «آزادراه» با صدای پرویز پرستویی در پنجمین دوره از جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی(فردا) رونمایی می‌شود.

به گزارش عصرایران، روابط عمومی پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) در آستانه برگزاری‌اش در خبری کوتاه از حضور و نمایش آثاری از هنرمندان سینمای مستند در این رویداد خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش مستند، یاسر طالبی «کاغذ یک درنگ مچاله»، حسام اسلامی «غنیمت»، فرهاد ورهرام «ایستگاه»، هادی آفریده «صف سلام»، وحید فرجی «مسیر نو»، سیاوش سرمدی «تهران تقاطع سئول» و محسن خان جهانی اصل با مستند «آزاد راه»، از جمله مستندسازانی هستند که آثارشان در بخش مسابقه جشنواره پذیرفته شده است. از میان بازیگران به نام نیز می‌توان به حضور پرویز پرستویی به عنوان راوی در مستند «آزاد راه» اشاره کرد.

همچنین بهرام عظیمی و مهدی نقویان در بخش پویانمایی به ترتیب با دو اثر «سیم ششم» و «اولین‌ها»، در این رویداد حضور دارند.

پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، به دبیری بهزاد رشیدی و با شعار «حمایت از تولید ملی»، 12 تا 15 مهر، در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سینمای ایران محسن خان جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه دانش آموزان تاثیر بسیاری در توسعه و پیشرفت کشور دارند گفت: آنان آینده سازان این کشور هستند و باید با آموزش درست و هنرمندانه آنان را برای کشور آماده کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به اینکه دانش آموزان باید به توانایی های کشور اعتماد داشته باشند، افزود: اگر قرار است اتفاقی در کشور روی دهد تنها از طرق آموزش و پرورش انجام می پذیرد.

این مراسم با همکاری آموزش و پرورش و بسیج سپاه همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • اصرار بیرانوند و انکار مستند پزشکان برای وضعیت دروازه پرسپولیس
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید