Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@07:57:58 GMT

انجمن تغذیه طبیعی قرآنی خراسان جنوبی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۵۰۴۵

انجمن تغذیه طبیعی قرآنی خراسان جنوبی افتتاح شد

مسئول موسسه قرآن و علوم اولوالالباب بیرجند گفت: انجمن تغذیه طبیعی قرآنی خراسان جنوبی عصر امروز در موسسه قرآن و علوم اولوالالباب بیرجند افتتاح شد. ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی در این مراسم اظهار داشت: انجمن‌تغذیه طبیعی انسان در خراسان جنوبی دارای پروانه فعالیت رسمی و با هدف آشنایی با آثار تغذیه طبیعی و استفاده از غذاهای سالم در سلامت انسان و جلسات مشاوره ای و هفتگی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسئول موسسه قرآن و علوم اولوالالباب بیرجند نیز در همایش تغذیه طبیعی قرآنی خراسان جنوبی بیان کرد: شهدا بالاترین درجه دارند و در بهترین مراتب هستند و شهید تمام هستی خود را در راه رضای خدا داده است.

حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی با بیان اینکه صحرای کربلا و ماه های محرم و صفر بی نهایت زیبایی است افزود: شهید ظاهر دین اما عالم جان و روح دین را حفظ می کنند لذا جامعه باید برای علم و دین و عالمان ارزش قائل باشند.

وی تصریح کرد: بسیاری از بیماری ها در جامعه به این دلیل بوده که توجهی به تغذیه سالم نمی شود و اگر دنبال تغدیه طبیعی و سالم بود روح انسان را تازه می کند.

مسئول موسسه قرآن و علوم اولوالالباب بیرجند با بیان اینکه شیرمادر پاک ترین و سالم ترین غذای کودک است و باید دو سال کامل کودک از شیر تغذیه کند گفت: در قرآن بارها بر غذای سالم و خوردن سبزیجات و میوه جات تاکید کرده است.

سپاه بیت‌المقدس هزینه تغذیه زائران اربعین حسینی در کردستان را تقبل کردتوصیه‌های تغذیه‌ای به زائران اربعین؛ ‌دیابتی‌ها ‌"پابرهنه" پیاده‌روی نکنندتغذیه نوزاد با شیرخشک تهیه‌شده از شیر گاو یا اختیار "دایه"19 هزار کودک زیر 6 سال کمیته امداد کرمان سوءتغذیه دارند

رضایی بیرجندی با اشاره به انجمن تغذیه طبیعی قرآنی استان بیان کرد: این انجمن در بسیاری از استان ها فعال بوده و در کنار آن نیز فروشگاه تغذیه طبیعی وجود دارد لذا این فروشگاه در خراسان جنوبی در کنار این انجمن دائر شود و غذای سالم را عرضه کند.

وی گفت: متاسفانه امروز در کشورعده ای استخوان هایشان به دلیل شرایط اقتصادی می شکند اما بسیاری نیز در رفاه زندگی کرده و برخی هم فقط پول پارو می کنند.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور گفت: این طرح در استان بین شهرداری بیرجند و شرکت ارتباطات شاتل به عنوان شرکت مجری با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان به امضا رسید و تا شهریور به بهره برداری می‌رسد.
روحانی نژاد با بیان اینکه اجرای فیبر نوری پیش نیاز هر شهر هوشمند است افزود: این طرح امکان استفاده شهروندان از اینترنت پرسرعت خانگی و فناوری‌های نوین، ارتقای کیفیت عملکرد و کاهش هزینه‌ها و مصرف بهینه منابع را فراهم می‌کند.
استاندار نیز گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۳۵۳ روستای ۲۰ خانوار استان از اینترنت پر سرعت بهره‌مند شدند.
وی افزود: سعی ما در استان این است تا علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان‌ها هم این طرح سریع‌تر اجرایی شود و مردم از آن بهره‌مند شوند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی نیز گفت: براساس این تفاهم‌نامه شبکه فیبر نوری به طول بیش از ۱۰۰ کیلومتر شامل خیابان‌های اصلی، فرعی و کوچه‌ها اجرا خواهد شد و بستر اتصال ۶۵ هزار پورت برای استفاده مشترکین خانگی و تجاری در بیرجند فراهم خواهد شد.
شهردار بیرجند هم گفت: تمام توان خود را در راستای خدمات ارتباطی مطلوب به شهروندان بکار گرفته ایم.
رئیس هیات مدیره شاتل هم با اشاره به هزینه هزار میلیارد ریال در زمینه اجرای این طرح گفت: خراسان جنوبی سی امین استان در زمینه اجرای این طرح در سطح کشور است.

همچنین عملیات اجرایی طرح فیبر رسانی به منازل و کسب و کار‌ها در بیرجند با حضور معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و استاندار خراسان جنوبی در بلوار پاسداران این شهر آغاز شد.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند