Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حاجی صادقی معنویت انقلابی و پاسداری از سپاه و حقیقت پاسداری را مهمترین عامل اقتدار و هویت این نهاد دانست و گفت: سپاه در انسجام کامل و همدلی درون سازمانی و وحدت با سایر نیروهای مسلح، همچنان آماده پاسداری غیرمحافظه کارانه از انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه، حجت الاسلام «عبدالله حاجی صادقی» در دیدار فرماندهان عالی سپاه با فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) که در پایان بیست و سومین مجمع عالی فرماندهان سپاه صورت پذیرفت؛ طی سخنانی با اشاره به تلاش های همه جانبه سه حوزه فرماندهی، حفاظت و نمایندگی در تداوم طرح‌ریزی و اقدام برای ارتقای سطح معنوی و تقویت روحیه جهادی و انقلابی آحاد پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: پاسداران برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و نظام مقدس ولایی و فرمانبری از رهبری عزیز آماده فدا کردن همه داشته‌های خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: خدا را شاکریم که ما را متنعّم به نعمت پاسداری از انقلابی کرد که با درس و الهام گرفتن از فرهنگ و روحیه عاشورایی و حسینی، احیاگر اسلام ناب بود، و با استقرار نظام ولایی، غدیر را  عینیت و تحقق خارجی بخشید و می‌رود تا با تحقق تمدن نوین اسلامی زمینه ساز نهضت ظهور گردد. انقلابی که بحمدالله گام اول را  با اقتدار و عزت برداشته و گام دوم را با حکمت و بصیرت و اقتدار بیشتر آغاز نموده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: با تمام وجود خدا را بر نعمت ولایت فقیه که استمرار ولایت پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار(ع) و تجلّی بخش توحید ربوبی و زمینی کننده ولایت الله و حاکمیت انحصاری خداست سپاس و شکر می‌گوییم.  

 

حاجی صادقی عنوان کرد:‌ رهبر معظم؛  فرزندان شما در سپاه و بسیج، با اقتدا به سردار بی‌سر و علمدار بی‌دست کربلای حسینی، به دشمنان انقلاب اعلام می‌کنند که برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و نظام مقدس ولایی و فرمانبری از مولای خود آمادگی دارند همه داشته‌های خود را فدا کنند اما دست از یاری دین خدا و پاسداری از انقلاب برندارند.

 

وی یادآور شد: فرد فرد ما از اعماق جان می‌گوییم که عناصر اصلی سپاه، اعم از فرماندهان، روحانیون، مربیان و اساتید، به نمایندگی از تمام عزیزان سپاهی و بسیجی به محضر شما آمده‌اند تا بار دیگر میثاق وفاداری و فرمانبری خود را تجدید کنند و عرضه بدارند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد:‌ مولای ما، فرمانده عزیزتر از جانمان، با احترام به همه فرماندهان و مسئولان افتخارآفرین گذشته سپاه، امروز بیش از همیشه ما قدرشناس نعمت عظمی و بی‌همانند ولایت بوده و با انسجام کامل و همدلی درون سازمانی و وحدت با سایر نیروهای مسلح، برای پاسداری غیرمحافظه‌کارانه و پیش برنده انقلاب اسلامی و تحقق هدایت‌ها، فرامین و منویات مولای خود آماده می‌باشیم، چرا که صراطِ مستقیمِ هدایت و تعالی را در تبعیتِ کامل از حضرتعالی و وابستگی فکری و عملی هرچه بیشتر و روز افزون‌تر به ولی امر خود می‌دانیم و جز به انجام تکلیف و وظیفه پاسداری و الزامات آن نمی‌اندیشیم.

 

حاجی صادقی بیان کرد: ما وارثان شهدای واصل، دستور واجب الاطاعه شما را دریافته و در جهت‌گیری‌ها، برنامه‌ها و از جمله در این همایش، همگی در کنار هم تلاش می‌کنیم ضمن ارتقاء سطح توانمندی‌ها و آمادگی‌های لازم، نسبت به مهمترین عامل اقتدار و هویت سپاه یعنی معنویت انقلابی و پاسداری از سپاه و حقیقت پاسداری، با تمام توان و قدرت، مجاهدت کنیم و با شما عهد و پیمان می‌بندیم که نگذاریم نهاد مقدس سپاه و بسیج تحت تأثیر تهاجم فرهنگی دشمنان از اصول و ارزش‌های دینی و الهی فاصله بگیرد.

 

وی عنوان کرد: با انتصاب شایسته فرمانده ولایت‌مدار جدید، سه حوزه فرماندهی، حفاظت و نمایندگی با همراهی و همکاری هم، ضمن تداوم طرح ریزی و اقدام برای ارتقاء سطح معنوی و تقویت روحیه جهادی و انقلابی آحاد پاسداران تلاش دارند در ساخت سپاه معنوی و صیانت از قداست و حاکمیت ارزش ها در نهاد مقدس سپاه و بسیج اهتمام بیشتری بنمایند و روحانیون هم با حذف یا اصلاح موانع، شأن آخوندی و ملجأ بودن همواره در تلاشند خود را برای ایفای نقش تربیتی و مطالبات مولا و مقتدای خود آماده‌تر نمایند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان افزود: ای امام بزرگواری که جانمان فدای شما باد؛ عاجزانه از شما درخواست می‌کنیم برایمان دعا کنید که با استقامت فکری و بینشی (لم یرتابوا) و استقامت عملی (جاهدوا باموالهم و انفسهم) در ایمان خود، صادق و در پاسداری، ثابت قدم بمانیم و از سید و مولای خود بخواهید که به ما کمک کند از "منکم من یرید الآخره" به جمع "خاسران مرید دنیا" سقوط نکنیم و عاقبت ما "شهادت" باشد.  

 

حاجی صادقی تصریح کرد: اجازه می‌خواهم پیام رزمندگان جغرافیای مقاومت در دیدار اینجانب به ویژه در مناطق عملیاتی شمال غرب، جنوب شرق و خلیج فارس و مدافعین حرم را به استحضار برسانم: «امام عزیز؛ ما با مجاهدت‌های خود در پاسداری از انقلاب اسلامی امید به جلب رضایت حضرتعالی که موجب رضایت خداوند متعال می‌شود داریم و تنها آرزوی مان زیارت امام و مقتدایمان می‌باشد.»/

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان زائران اربعین حسینی کانون های مساجد روزنامه استان بوشهر حاجی صادقی سپاه پاسداران سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار هاشم غیاثی در پیام تسلیت آورده است: رزمندگان دلاور لشکر ویژه شهدا در طول صحنه‌های دفاع از این مرز و بوم به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس جان فشانی‌ها و دلاور مردی‌های سید مجید ایافت را به یاد دارند، او که در عملیات مرصاد به اتفاق همرزمانش، داغ پیشروی منافقین را از تنگه چهار زبر در کرمانشاه بر دل دشمنان این انقلاب گذاشت.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیام خود به مناسبت رحلت سردار ایافت آورده است: رضوان پروردگار بر این سردار پر افتخار و مجاهد فی سبیل الله که بعد از دفاع مقدس برای ترویج پیام انقلاب اسلامی و رفیقان شهیدش لحظه‌ای از پای ننشست و با حضور در میدان‌های فرهنگی همیشه به دنبال زنده کردن راه شهیدان بود که این تلاش‌ها در یاد و خاطره اهل فرهنگ و هنر انقلاب خواهد ماند.

وی در پایان این پیام آورده است: از درگاه خداوند رحمان برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و علو درجات و همنشینی با رفقای شهیدمان را برای این مجاهد نستوه مسالت می‌کنم.

دیگر خبرها

  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی