Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:17:21 GMT

تغذیه اسلامی تضمین کننده سلامت است

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۵۳۵۵

تغذیه اسلامی تضمین کننده سلامت است

حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجندی عصر چهارشنبه در آیین آغاز به کار انجمن تغذیه طبیعی قرآنی خراسان جنوبی افزود: امروز در کشورهایی مانند آمریکا هم سلامت تغذیه‌ای که در قرآن آمده است، ثابت شده و به جای چله سلامت، ۳۰ روز در فضای طبیعی قرار می‌گیرند.

وی گفت: تغذیه طبیعی انسان را به عرفان می‌رساند و باید بدانیم که از ناحیه خدا جز زیبایی نیست اما این همه بیماری برای چیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: اگر کسی هر بیماری داشته باشد و فقط ۴۰ روز براساس قرآن تغذیه کند، به طور حتم شفا خواهد یافت همانگونه که خیلی‌ افراد شفا یافته‌اند.

امام جمعه سابق بیرجند افزود: برای کسب سلامتی در درجه اول باید آنچه که زمین به صورت طبیعی تحویل ما می‌دهد را بخوریم زیرا طبق آیات قرآن میوه، سبزی و مغز بهترین غذا برای انسان است.

وی نیم ساعت پیاده‌روی در روز، قرارگیری نیم ساعت در آفتاب و خوش بودن را از دیگر محورهای این ۴۰ روز ذکر کرد و گفت: چرا باید در مدارس برای کمبود آفتاب قرص بین دانش‌آموزان توزیع شود یا اینکه چرا با این همه نعمت خدادادی همیشه در حال شکایت از خود هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی بیرجندی اظهار داشت: علم پزشکی خوب است اما پزشکی که محوریت آن پول است درمان کننده نیست زیرا روزی یکی از روسای بیمارستان‌ها گفت وقتی برای بیمارستانی تختی خریده می‌شود برای بیمارش هم بیماری تراشیده می‌شود.

وی گفت: تابستان امسال ۴۵ سفر به استان‌های کشور در ارتباط با تغذیه اسلامی داشتم که خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفت.

مدیر موسسه علوم و قرآن اولوالالباب افزود: فروشگاه‌های تغذیه طبیعی در اکثر استان‌ها وجود دارد که در خراسان جنوبی هم باید با کمک همکاران انجمن تغذیه طبیعی راه اندازی شود تا زرشک که مایه سلامت است را به تفاله تبدیل نکنیم.

وی با بیان اینکه امروز کره زمین در تب بالا به سر می‌برد گفت: چرا اینقدر مردم افسرده هستند و چرا اینقدر شاکی هستیم زیرا از محیط پیرامون لذت نمی‌بریم.

وی همچنین در این آیین گفت: وارد مسائل سیاسی نمی‌شوم و بنا دارم روحانی باشم و در حوزه دین و سلامت کار کنم.

انجمن تغذیه طبیعی قرآنی موسسه علوم و قرآن اولوالالباب از امروز (چهارشنبه) به صورت رسمی آغاز به کار کرد و در حوزه تغذیه طبیعی و قرآنی خدمات مشاره‌ای رایگان ارائه می‌دهد.

۳۲۱۵*۳۰۲۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت خراسان جنوبی بیماری قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی در نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه تانزانیا برگزار می‌شود.

این آئین با حضور بزرگان، علما، شخصیت‌های قرآنی، مراکز علمی آکادمیک و دینی، دانشجویان، طلاب، علاقمندان از مذاهب مختلف توسط نمایندگی جامعه المصطفی در مرکز همایش‌های بین المللی جولیوس نیرره شهر دارالسلام برگزار خواهد شد.

این جشنواره به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان استاد قاسم مقدمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، سعید رحیمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد عیدی شعبان از کشور تانزانیا، استاد جلال معصومی از کشور افغانستان، استاد رجا ایوب از کشور تانزانیا، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد حسین بوکی از کشور تانزانیا، استاد رضا دوسا از کشور تانزانیا و استاد علی عبدالله از کشور تانزانیا برپا خواهد شد.

تاریخ برپایی اختتامیه جشنواره روز یکشنبه نهم اردیبهشت سال جاری مطابق با ۲۰۲۴/۴/۲۸ از ساعت ۱۴ در محل Julius Nyerere International Convention Centre است.

علاقه مندان می‌توانند از نشانی زیر شاهد پخش زنده این اختتامیه باشند.

یوتیوب:

https://www.youtube.com/live/pV8I9X0IWQE?si=aAMNlL6Cce6_oMKS

یوتیوب:

https://youtu.be/8H2s342gMf4?si=4jjwBD7ZShu0QJcy

کد خبر 6089604 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد