Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعالیت های کتابخوانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با افتتاح رسمی نمایشگاه کتاب استانی بجنورد در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ فعالیت های کتابخوانی کتابخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی ظهر امروز چهارشنبه (10 مهر) با گشایش یازدهمین نمایشگاه کتاب استانی خراسان شمالی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این  اساس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی فعالیت های حوزه کتاب و کتابخوانی انجام شده و در دست انجام خود را در قالب سه غرفه عرضه کرده که شامل غرفه فعالیت کانون ها، خبرگزاری شبستان و روستاهای برگزیده  دوستدار کتاب است.

 

معرفی طرح های کتابخوانی از جمله شنبه های کتاب، نخستین جشنواره استانی روستاها و عشایر دوستدار کتاب، توزیع فراخوان مسابقه کتابخوانی حماسه حسینی ویژه ایام اربعین، معرفی طرح ها و ایده های خلاقانه کانون های روستایی برگزیده چند دوره جشنواره ملی دوستدار کتاب ایران در سال های گذشته، اجرای طرح تلاوت و ختم  قرآن کریم در 6 دقیقه، معرفی تازه های منتشر شده و عناوین مذهبی و تربیتی، معرفی خبرگزاری شبستان و فعالیت های فرهنگی این رسانه در استان از اهم اقدامات در این غرفه ها می توان نام برد.

 

همچنین برگزاری نشست های صمیمانه فرهنگی در خصوص ترویج فرهنگ مطالعه و معرفی فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقاط مختلف استان خراسان شمالی از دیگر برنامه های این ستاد در نمایشگاه کتاب استانی است.

 

گفتنی است، هادی قوامی، نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی امروز و در ساعات اولیه گشایش نمایشگاه کتاب استانی  با حضور در این غرفه ها از روند فعالیت ها و طرح های کتابخانه کانون های مساجد بازدید کرد.

 

 یادآوری می شود؛ یازدهمین نمایشگاه کتاب استانی در محل مصلای نماز جمعه صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها 16 تا 21 برای بازدید عموم علاقه مندان دایر است.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین زائران اربعین حسینی خبرگزاری شبستان کانون های مساجد روزنامه هفته دفاع مقدس کتابخانه کانون کتابخانه کانون های مساجد نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنای  دولت تمرکز جدی بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بنای  دولت سیزدهم تمرکز جدی بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری است و در این راستا دوران پررونق فرهنگ و هنر را تجربه می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی بعد از ظهر امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در مراسم افتتاحیه سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب اظهار کرد: خدا را شاکریم که در این ایام زیبا، رویداد بزرگ سی‌وپنحپین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را آغاز می‌کنیم و این نعمت بزرگ را به تمام اصحاب فرهنگ، هنر و ادب تبریک می‌گویم‌.

وی ادامه داد: اولین روز بهار با نمایشگاه قرآن آغاز شد و چه نکو بهاری بود و سالی که نکوست از بهارش پیداست؛ مجموعه ارزشمندی از رویدادها را پشت سر گذاشتیم تا به امروز رسیدیم و جشن بزرگ آغاز نمایشگاه کتاب را برگزار کردیم‌.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: در اردیبهشت با رویدادهای فرهنگی متعددی از جمله بزرگداشت عطار، فردوسی، خیام، دهه کرامت و برگزاری نمایشگاه کتاب با مشارکت اصحاب فرهنگ هستیم‌.

اسماعیلی بیان کرد: بنای دولت سیزدهم تمرکز جدی بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری است و در این راستا دوران پررونق فرهنگ و هنر را تجربه می‌کنیم.

کد خبر 751812

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ: بنای دولت تمرکز جدی بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری است
  • بنای  دولت تمرکز جدی بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری است
  • کتب ترکی بیشتر معرفی شود/ به آثار نیما یوشیج و زرین کوب علاقه‌مندم
  • رونق فعالیت های فرهنگی اردبیل با محوریت کانون های مساجد
  • نقش آفرینی کانون های مساجد در جبهه فرهنگی بسیار مهم است
  • رویکرد تربیتی در برنامه‌های تابستانی کانون‌های مساجد اردبیل
  • کتابخانه‌ای به وسعت ایران
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»