Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@12:39:04 GMT

معوقات کارکنان هپکو اراک پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۵۴۱۰

سید «علی آقازاده» شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بر اساس یک اقدام مداوم و هماهنگ شبانه روزی دستگاه های مختلف ملی، استانی و همکاری بانک ملی ایران معوقات کارکنان هپکو اراک اعم از پاداش، حقوق و مزایا به میزان حدود ۱۵۰ میلیارد ریال پرداخت شد. 
وی ادامه داد: پرداخت معوقات کارکنان هپکو اراک در آستانه برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی سبب خیر و برکت خواهد بود و بدون شک در آینده ای نزدیک رونق تولید و اشتغال پایدار در این مجموعه رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
استاندار مرکزی اظهار داشت: مذاکراتی در خصوص ساخت ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات راهسازی بین شرکت هپکو اراک با سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور انجام شده که به زود قطعی و تولید پایدار در هپکو اتفاق می افتد. 
آقازاده اضافه کرد: استانداری مرکزی نیز تامین ۳۰ دستگاه بیل بکهو از شرکت هپکو برای دهیاری ها را در دستور کار دارد که به زودی محقق می شود. 
وی بیان کرد: اکنون چرخه گردش کامل شرکت هپکو تحت اختیار سازمان خصوصی سازی است و تکلیف سهامدار عمده این واحد تولید تا کمتر از یک ماه آینده مشخص و تعیین تکلیف نهایی می شود. 
استاندار مرکزی گفت: بر اساس مصوبه کار گروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید کشور، استانداری این استان باید بر اهلیت سرمایه گذار و سهامدار عمده هپکو اراک نظر قطعی بدهد. 
آقازاده ادامه داد: اعضای هیات مدیره و مدیرعامل جدید شرکت هپکو به صورت رسمی هفته آتی فعالیت خود را آغاز می کنند. 
هپکو در سال ۱۳۵۱ در زمینی به وسعت ۹۰ هکتار با هدف مونتاژ ماشین آلات راه سازی در اراک تاسیس و از سال ۱۳۵۴ شروع به فعالیت کرد.
این شرکت ۲۵ نوع ماشین آلات راه سازی از جمله گریدر، لودر و غلتک تولید می کند که هشت نوع از محصولات آن تحت لیسانس کشورهایی چون ژاپن، آلمان، سوئد تولید می‌شود.
شرکت هپکو در اوج پیشرفت و بالندگی در سال ۱۳۸۵ به بخش خصوصی واگذار شد.

۳۰۱۷/۳۰۷۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی رونق تولید هپکو صنعت اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل گفت: اولویت تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ابتدا، رسیدگی ویژه به پرداخت مطالبات و مسائل رفاهی کارکنان مجموعه تحت پوشش دانشگاه بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کارکنان حوزه سلامت در خدمت‌رسانی به جامعه افزود: اگر چه بی شک این خدمات با پشتوانه انگیزه معنوی صورت می‌گیرد، اما دانشگاه نیز خود را در برابر این تلاش‌ها مسئول می‌داند و با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، موفق به پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات اساتید، پزشکان و کارکنان دانشگاه در سال ۱۴۰۲ شدیم.

به گفته او، در سال ۱۴۰۲، ۱۱ ماه از مطالبات پزشکان متخصص، ۱۲ ماه از مطالبات پزشکان عمومی استخدامی و مشارکتی و ۱۲ ماه از مطالبات درمانگاه‌ها پرداخت شده است.

هاشمی اصل ادامه داد: همچنین پرداخت ۱۳ ماه اضافه کار شبکه‌های بهداشت و درمان و ۱۱ ماه از معوقات کارکنان سایر مراکز تحت پوشش، از دیگر موارد انجام شده در سال ۱۴۰۲ بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به ابلاغ دستورالعمل پرداخت تعرفه خدمات پرستاری از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در همین راستا طی سال گذشته، ۱۴ماه از مطالبات تعرفه خدمات پرستاری پرستاران شاغل در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مبلغ بیش از ۳ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تبعیض در اخذ تسهیلات بانکی بین مردم و کارمندان بانک‌/ تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک‌ها از خرداد به‌روزرسانی نشده است
  • مطالبات ۸۹۵ مالباخته «رضایت خودروی طراوت نوین» پرداخت شد
  • جهش صنعت تولید برق در خراسان شمالی
  • فعالان اقتصادی به کنسرسیوم توسعه اقتصادی امیرکبیر ملحق شوند
  • بزرگترین هنرستان جوار صنعت کشور در استان مرکزی ایجاد شده است
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد