Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسد قاسمی فرماندار مهران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: تردد زائران ایرانی در مرز مهران در کمال امنیت و آرامش برقرار است و زائران عتبات عالیات بدون هیچگونه معطلی عازم اماکن زیارتی هستند.

فرماندار مهران افزود: بر اساس آمار کسب شده خروج زائران از ششم مهرماه تا نهم مهرماه رونده فزایند‌های داشته است که آمار آن بشرح ذیل است:
ششم مهرماه تعداد ۷۸۹۸ نفر
هفتم مهرماه تعداد ۱۱۱۲۵ نفر
هشتم مهرماه تعداد ۱۱۶۱۶ نفر
نهم مهرماه تعداد ۱۶۳۴۲ نفر

 قاسمی ادامه داد: تمام توان و انرژی خود را بکار گرفته ایم تا حماسه اربعین به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد بدینوسیله از تمامی دست اندرکاران، همراهان و اعضای خدوم و پر تلاش ستاد اربعین تشکر میکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مهران اضافه کرد: روز به روز روند تردد زائران از مرز بین المللی مهران افزایش می‌یابد به نحوی که پیش بینی می شود در روز‌های آینده این آمار به هزاران نفر برسد و در نهایت حماسه‌ای میلیونی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/غ

 روند تردد زائران از مرز بین المللی مهران افزایش یافته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری محرم 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت

مؤسسه آمار ترکیه گزارش داد که تورم این کشور در چهارمین ماه از سال ۲۰۲۴ میلادی به ۷۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، گزارش جدید مؤسسه آمار ترکیه که صبح امروز (جمعه ۱۴ اردیبهشت) منتشر شد، نشان می‌دهد نرخ تورم ترکیه در ماه آوریل ۲۰۲۴ به ۶۹.۸ درصد افزایش یافته که بالاترین رقم در ۱۷ ماه اخیر است. طبق این گزارش، تورم ماهانه ترکیه در آوریل ۲۰۲۴ به ۳.۲ درصد رسید.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که طی ۱۲ ماه گذشته، تورم در هیچ یک از گروه‌های کالا و خدمات در کشور ترکیه، کمتر از ۵۰ درصد نبوده است. در میان گروه‌های هزینه‌ای نیز، بالاترین تورم مربوط به گروه آموزش با ۱۰۳.۹ درصد است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • علت افزایش قیمت ریالی حج بالارفتن نرخ ارز در کشور است
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • قصه فراق از تحصیل
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم