Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، همزمان با آغاز پیاده‌وری اربعین حسینی تعدادی از سخنران و مداحان کشور از سوی هیأت رزمندگان اسلام به عنوان مسئول کمیته مراسم ستاد فرهنگی اربعین در شهر نجف اشرف و مسیر پیاده‌روی برنامه خواهند داشت.

براساس این گزارش، در مراسم اربعین سال ۹۸ حجج اسلام میرباقری، حاجتی، عالی، رفیعی، عابدینی، پناهیان، طائب، فرحزاد، ماندگاری، برادران، ثمری، مومنی، حیدری کاشانی، ابوالقاسمی، کرمی، بی‌آزار تهرانی، حائری زاده، میرزامحمدی، واضحی، آقامیری، سرلک، موسوی مطلق، سعیدیان، حسن‌زاده و سفیدی به عنوان سخنران حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین صادق آهنگران، سعید حدادیان، مرتضی طاهری، محمدرضا طاهری، حیدرزاده، مهدی سماواتی، احمد واعظی، مهدی سلحشور، نریمان پناهی، سید مجید بنی‌فاطمه، سید مهدی میرداماد، میثم مطیعی، حسین هوشیار، شالبافان، ابوذر بیوکافی، رمضان‌پور، سروری، مهدی رسولی، سیدرضا نریمانی، عینی‌فر، خمسه، مهدی‌نژاد، رمضانی، احمد نیکبختیان، امیر عباسی، محمد حسین پویانفر، ناصری، نعیمی، احمدی، حسین طاهری، پیرایش، طاهری صدر، موحدی حسینی، خلیلی، قربانعلی، ذاکری به عنوان مداح در اربعین ۹۸ حضور خواهند داشت.

براساس این گزارش، مراسم‌های این کمیته در نجف اشرف در صحن فاطمه الزهر(س)، مسجد شهید آیت‌الله حکیم موکب احباب الرضا(ع)، شارع حیدر کرار روبروی مسجد شاکری موکب حضرت فاطمه الزهرا(س)، کوفه روبروی مسجد سهله موکب امام منصور، بعد از مسجد حکیم ابتدای شارع کوفه موکب علویون، جنب صافی صفا موکب حضرت ولیعصر(عج) و ابتدای جاده نجف(عمود یک) موکب امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

همچنین در مسیر پیاده‌روی نیز برنامه‌های این کمیته در عمود ۲۰۲ موکب فاطمه الزهرا(س)، در عمود ۲۸۵ موکب امام رضا(ع)، در عمود ۷۰۷ موکب علی بن موسی الرضا(ع)، در عمود ۷۳۶ موکب سیدالشهدا(ع)، در عمود ۷۵۳ موکب شهدای گمنام، در عمود ۷۸۰ موکب ریحانه الحسین(س)، در عمود ۸۲۸ موکب صاحب الزمان(عج)، در عمود ۹۰۷ موکب احباب الرضا(ع)، در عمود ۹۳۲ موکب میثاق با شهدا(طلاب المقاومه الحسینیه)، در عمود ۱۰۸۰ موکب حضرت فاطمه معصومه(س)، در عمود ۱۱۲۰ موکب خدام الحسین(ع)، در عمود ۱۳۹۰ موکب یادمان شهدای برخوار و در عمود ۱۴۰۳ موکب مدافعان حرم برگزار می‌شود.

در کربلای معلی نیز برنامه‌های این کمیته در باب القبله جنب کنسولگری سابق ایران موکب احباب الرضا(ع)، در شارع احمد الوائلی جنب هتل هدی الوالی موکب عترت بوتراب، در شارع حی النقیب ساحه الزهرا موکب خدام العباس(ع)، در شارع میثم تمار اول شارع حله موکب شباب الرضوی، در شارع ستین ورزشگاه المپیک موکب فاطمه الزهر(س)، در شارع جمهوری حسینیه قمی‌ها موکب چهارده معصوم(ع)، در میدان تربیه جنب بلوار محمد امین موکب عاشقان ثارالله، در شارع شهدا انتهای روضتین موکب انصار المهدی(عج)، در جنب جسر العباس(ع) موکب الغدیر، در ساحه الزهرا شارع النقیب موکب شباب امام الحجه، در شارع مخیم(قزوینیه) موکب محسنین، در شارع مخیم (قزوینیه) موکب حسینیه درچه‌ای‌ها، در شارع میثم تمار جنب مستشفی العباس(ع) موکب امام رضا(ع)، در بین جسر العباس(ع) و جسر الحسین(ع) موکب امام رضا(ع) و در شارع روضتین روبروی هتل علی‌الدار موکب احمد بن موسی(ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

20 / 20 اربعین پیاده‌روی اربعین کمیته مراسم ستاد فرهنگی اربعین مسیر پیاده‌روی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اربعین پیاده روی اربعین کمیته مراسم ستاد فرهنگی اربعین مسیر پیاده روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، اعضاء هیات رییسه فدراسیون دوومیدانی روز پنج‌شنبه با حضور حسین مطیعی سرپرست این فدراسیون تشکیل جلسه دادند که یکی از مهمترین مصوبه‌های این نشست اعزام ورزشکاران به رقابت‌های بین المللی در راستای کسب سهمیه المپیک و پیگیری مسایل و امور مرتبط با آن بود.

در حال حاضر فرزانه فصیحی با کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا سهمیه حضور در بازی‌های المپیک پاریس را کسب کرده است. حسن تفتیان، حمیده اسماعیل نژاد، مهدی پیرجهان، مهدی صابری و حسین رسولی دوومیدانی کارانی هستند که شانس این را دارند از طریق رنکینگ جهانی ورودی المپیک را کسب کنند که برخی از ورزشکاران در رقابت برای حفظ جایگاه خود هستند.

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدارسیون دوومیدانی در گفت وگو با خبرنگار مهر درخصوص برنامه این ۵ دونده برای کسب سهمیه المپیک پاریس اظهار داشت: روز چهارشنبه ما جلسه ای با ورزشکارانی داشتیم که این شانس را دارند تا بتوانند سهمیه بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به دست بیاورند. البته در این جلسه حمیده اسماعیل نژاد و فرزانه فصیحی حضور نداشتند و قرار شد با این دو نفر به طور مجازی جلسه را برگزار کنیم.

وی افزود: اما در جلسه‌ای که با سایر ملی پوشان داشتیم مقرر شد حسین رسولی نماینده پرتاب دیسک ایران در مسابقات ازبکستان، کره جنوبی، جام کازانوف قزاقستان و در نهایت مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا کند. مهدی پیرجهان نیز به مسابقات قطر، غرب آسیا، مسابقات قزاقستان اعزام خواهد شد، پیرجهان علاوه بر این در مسابقات قهرمانی کشور نیز شرکت خواهد کرد.

سرپرست دبیری فدارسیون دوومیدانی ادامه داد: مهدی صابری در پرتاب وزنه نیز مسابقات نیجریه، سنگال، قزاقستان و قهرمانی کشور را دارد و باید در این رویدادها حضور پیدا کند و در نهایت حسن تفتیان را در ماده ۱۰۰ متر داریم که او هم قرار است در رقابت های جایزه بزرگ کشور امارات، فرانسه، قزاقستان و در پایان مسابقات قهرمانی کشور حضور داشته باشد.

معتمدی در پایان تاکید کرد: نتایج این جلسات و اعزام به مسابقات مانند یک قرارداد دو طرفه بین فدارسیون دوومیدانی و ورزشکاران منعقد می گردد که هر دو طرف با توجه به تعهدی که دارند موظف به اجرای قرارداد می باشند.

کد خبر 6089555

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد