Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در حالی به پایان رسید که بارسلونا با درخشش سوارس اینتر را برد، لیورپول از حریف سرسختش ۳ امتیاز گرفت و چلسی به نخستین بردش رسید.

لیورپول در دیداری از گروه E که عجیب سپری شد ۴ بر ۳ از سد ردبول سالزبورگ گذشت. به نظر می‌رسید با گل‌های مانه، رابرتسون و صلاح در نیمه اول و در دقایق ۹، ۲۵ و ۳۶ خیال لیورپولی‌ها بابت برد راحت شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی ردبول پا پس نکشید و با گل‌های هوانگ در دقیقه ۳۹ و سپس در نیمه دوم توسط مینامینو در دقیقه ۵۶ و هالاند در دقیقه ۶۰ کار را به تساوی کشاند. اما صلاح دقیقه ۶۹ یک گل دیگر زد تا لیورپول باز هم در آنفیلد موفق باشد.

ناپولی که برابر خنک متوقف شده بود با ۴ امتیاز صدرنشین گروه است و لیورپول ۳ امتیازی بالاتر از سالزبورگ با همین میزان امتیاز قرار دارد.

بارسلونا در مهم‌ترین بازی امشب که از گروه F برگزار می‌شد با برتری ۲ بر یک و با درخشش «ال‌پیستولرو» یا همان تفنگدارشان اینتر را شکست دادند. ابتدا مارتینس دقیقه ۲ برای نراتزوری گل زد، اما حملات بارسلونا در نیمه دوم نتیجه داد. سوارس دقیقه ۵۸ گل اول تیمش و دقیقه ۸۴ گل دوم خودش و تیمش را زد.

با توجه به برد دورتموند برابر اسلاویا، این تیم با تفاضل گل بهتر و با ۴ امتیاز صدرنشین است. بارسلونا که مثل زنبورها ۴ امتیاز گرفته، دوم است.

در گروه G زنیت موفق شد در خانه حریف بزرگش بنفیکا را ۳ بر یک مغلوب کند. جیوبا در دقیقه ۲۲ گل نخست را زد، دیاس دقیقه ۷۰ به اشتباه دروازه خودش را باز کرد و آزمون هم تیرخلاص را دقیقه ۷۸ زد. گل دِتوماس در دقیقه ۸۵ هم فقط فاصله را کمتر کرد.

لایپزیش که هفته اول برد ارزشمندی برابر بنفیکا کسب کرده بود با ۲ گل از لیون باخت. دپای در دقیقه ۱۱ و تریه در دقیقه ۶۵ گل‌های لیون را زدند.

زنیت با ۴ امتیاز صدرنشین این گروه است و لیون هم با همین مقدار امتیاز در رده دوم قرار دارد.

چلسی نخستین برد اروپایی‌اش با هدایت لمپارد را برابر لیل کسب کرد. در این بازی از گروه H آبراهام دقیقه ۲۲ گل نخست چلسی را زد که توسط اوسیمهن در دقیقه ۳۳ پاسخ داده شد. اما گل برتری را ویلیان دقیقه ۷۸ به ثمر رساند تا آبی‌های لندن ۲ بر یک پیروز شوند.

آژاکس هم در زمینِ والنسیا برد مهمی کسب کرد. زیاش در دقیقه ۸، پرومس در دقیقه ۳۴ و فان‌دی‌بیک در دقیقه ۶۷ برای تیم هلندی ۳ گل زدند.

آژاکس صدرنشین این گروه است که ۶ امتیاز کسب کرده و والنسیا و چلسی با ۳ امتیاز در رده‌های بعدی هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بارسلونا بازی چلسی لندن لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی در شرایطی مقابل پرسپولیس برنده شدند و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را به دست آوردند که سه بار در مقاطع مختلف زمانی کامبک زدند و به زیبایی به بازی برگشتند.

پرسپولیس در این مسابقه با نتیجه دو بر صفر پیش افتاد اما در حالی که این نتیجه تا دقایق پایانی پابرجا بود، اراکی‌ها توانستند قبل از سوت پایان در 90 دقیقه بازی را مساوی کنند و با تساوی دو بر دو به وقت‌های اضافی بروند.

دو غفلت و اشتباه در وقت‌های اضافی بار دیگر نتیجه را به سود پرسپولیس برگرداند؛ سرخ‌پوشان بازهم دو گل جلو افتادند و نتیجه 4 بر 2 بود، اما شاگردان حسینی بار دیگر به زیبایی هرچه تمام تر به بازی برگشتند و تساوی 4 بر 4 را قبل از پایان 120 دقیقه رقم زدند.

سومین کامبک که منجر به پیروزی شد در ضربات پنالتی رقم خورد؛ در شرایطی که اولین پنالتی آلومینیوم توسط امیر نوری از دست رفت و توپ به تیر دروازه خورده بود، اراکی‌ها با  درخشش احمد گوهری و البته ضربات خوبی که سایر بازیکنان زدند از حریف پیش افتادند و توانستند در نهایت برد بزرگ را جشن بگیرد.

شاید بتوان این پیروزی را مهم‌ترین برد فوتبال ایران دانست که به نفع شاگردان مجتبی حسینی رقم خورد. ایرالکو با فوتبالی تماشایی و بازگشت های رویایی و تلاش بی‌وقفه و ناامید نشدن تا آخرین لحظات یک جشن بزرگ را در اراک برگزار کرد تا امیدوارانه تر کارش را در ادامه مسابقات لیگ و حذفی دنبال کند.

دیگر خبرها

  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • اودینزه ۱-۲ آاس رم؛ دشت سه امتیازی ده روسی از جدال ۲۰ دقیقه‌ای
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی