Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: امانت‎داری رکن اصلی برگزاری انتخابات است و با برگزاری انتخابات سالم در جذب مردم به نظام تلاش خواهیم کرد.

محمود ثمینی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم استان از اهمیت بالایی برخوردار است افزود:مردمی که در هشت سال دفاع مقدس و در سخت‌ترین دوران تحریم و شرایط خاص مشکلات را تحمل کردند سزاوار بهترین‌ها می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در چهل سال گذشته همواره تحت فشار تحریم‌ها بوده ایم و اکنون به نوعی شدیدتر از گذشته شده است، اما این تحریم‌ها باعث رشد در زمینه‌های مختلف کشور شده است.

وی گفت: باتوجه به سیل اخیر در لرستان اقدامات خوبی با مدیریت ارشد استان و همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی انجام شد که امیدواریم تلاش‌ها برای بازسازی و بهسازی مناطق سیلزده ادامه یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ادامه داد: گرچه خسارات در لرستان با اعتبارات اختصاص یافته همخوانی ندارد، اما شاهد کلنگ زنی ۱۱۱پروژه تامین اعتبار هستیم.

ثمینی افزود: مردم شایسته خدمت و احترام هستند باید شرایط را برای پاسخگویی مناسب به آن‌ها فراهم کنیم و در صورت ایجاد زمینه نارضایتی مردم و بی تدبیری مدیران، موجب رنجش آنان خواهیم شد.

وی ادامه داد: مجریان انتخابات استان باید با استفاده از تمام توان و ظرفیت تمامی نهادها، در جهت برنامه ریزی مناسب برای برگزاری انتخابات، مقدمات قانونمند و با نشاط را فراهم کنند.

وی اظهار داشت: امانت‎داری رکن اصلی برگزاری انتخابات است و با برگزاری انتخابات سالم در جذب مردم به نظام تلاش خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت اضافه کرد: باید بستری فراهم شود تا همه مردم احساس آرامش کنند و مدیران با سلایق مختلف نیز بی طرفانه در اجرای انتخابات همکاری نمایند.

ثمینی بیان کرد: هیات نظارت بی طرفانه بر انتخابات نظارت خواهد کرد و مردم با حضور قانونمند و حداکثری خود در این رویداد دغدغه‌ای برای اعلام نتایج آرا و سلامت آن نداشته باشند.

وی افزود: امنیت سرمایه گذاری در استان فراهم است و لرستان آمادگی پذیرش سرمایه گذاری در زمینه‌های مختلف را دارد.

انتهای پیام/ب

رعایت اصل بی طرفی در انتخابات

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ ولی پوری در مراسم روز ملی شورا‌ها گفت: اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا امروز مشاوران مسئولان اجرایی استان هستند امروز نقش شورا‌ها در تصمیم گیری‌ها بسیار مشخص است.   او ادامه داد: شورا‌های اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی هستند، زیرا به نقش مردم در تصمیم گیری برای تمامی نقاط کشور حتی روستا‌ها اشاره دارند.   ولی پوری اضافه کرد: نقش شورا‌ها در مسائل سیاسی هم بسیار مهم است. حدود یکسال دیگر قرار است انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری در کشور برگزار شود و تا کمتر از دو هفته دیگر هم مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برگزار می‌شود و ما در ستاد انتخابات استان به کمک شورا‌های اسلامی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور نیاز داریم.   معاون سیاسی اجتماعی استاندار البرز گفت: دور دوم انتخابات با حضور ۱۷ هزار نیروی آموزش دیده انجام می‌شود و به عنوان یک رویداد بزرگ سیاسی اجتماعی همه ما برای برگزاری هرچه بهتر آن وظیفه داریم.   ولی پوری گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی متعلق به گروه خاصی نیست و صاحب اصلی آن مردم هستند. در انتخابات مردمی ایران دولت نقش مجری را دارد و برگزاری آن به عهده مردم است.

دیگر خبرها

  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه