Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@02:18:40 GMT

تشریح برنامه سفر رئیس قوه قضاییه

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۷۶۵۳

تشریح برنامه سفر رئیس قوه قضاییه

حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در بدو ورود به بندرعباس اظهار داشت: در راستای سفر‌های استانی، هرمزگان به دلیل مسائل خاصی که داشت به عنوان نقصد انتخاب شد.

وی عنوان کرد: در این سفر دیدار با مردم، دیدار با خانواده شهیدان، دیدار با نخبگان دانشگاهی، نشست با همکاران قضایی و شرکت در شورای اداری استان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: علی رغم تلاش‌های انقلاب اسلامی برای توسعه هرمزگان، اما متاسفانه هنوز مشکلاتی در این استان وجود دارد.

حجت‌الاسلام رئیسی ابراز داشت: هرمزگان هم قطب کشاورزی و هم یکی از محور‌های مهم صنعت بویژه صنایع سنگین محسوب می‌شود، اما هنوز مشکلات اقتصادی در میان مردم استان وجود دارد.

وی گفت: با توجه به محوریت صادرات و واردات در هرمزگان در این رابطه گفتگو خواهد شد.

رئیس قوه قضاییه تشریح کرد: مقابله با قاچاق کالا دیگر اهداف این سفر است چرا که قاچاق کالا باعث از بین رفتن رونق تولید خواهد شد و در این خصوص همفکری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ابراهیم رئیسی قوه قضاییه بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد

رئیس قوه قضاییه در دیدار با رؤسای مناطق آزاد، کارآفرینان و صنعتگران استان هرمزگان گفت:همه رویه‌های معیوب که مانع تولید می‌شود در همکار‌ی با دیگر قوا درحال اصلاح است.

وی گفت: برخی نهاد‌های حکومتی نیز بایستی نگرش خود را به فعالان اقتصادی و فعالان بخش خصوصی تغییر دهندو موانع را از پیش‌روی تولیدگران بردارند.

رئیس قوه قضاییه افزود: بر مبنای بررسی‌های آسیب‌شناسانه از مطالعه پرونده‌های قضایی، یکی از موانع تحقق امنیت سرمایه‌گذاری در کشور انعقاد قرارداد‌های ضعیف است؛ همه قرارداد‌ها از جمله قرارداد‌های دولتی باید اطمینان‌بخش و محکم منعقد شوند و اینگونه نباشد که با تغییر دولت‌ها، مفاد این قرارداد‌ها نیز تغییر کند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحد‌های قضایی هرمزگان
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • حل مشکل ۵۰ ساله مردم جزیره قشم در سفر رئیس قوه قضاییه
  • چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با هزار نفر از کارگران در هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • دیدار مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مردم هرمزگان
  • راهکارهای رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان