Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بارسلونا و اینتر از هفته دوم لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2-1 به سود بارسا میزبان به پایان رسید.
به گزارش آریا، هنوز 4 دقیقه از بازی نگذشته بود که تیم اینتر روی پاس در عمق سانچز و توسط لائوتارو مارتینز که توانست از سد لنگلت عبور کند به گل رسید. مارتینز در دقیقه 16 بار دیگر در فضای خالی صاحب توپ شد اما این بار استپ خوبی نکرد و نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر در دقیقه 27 توسط کاندروا که پشت مدافعان بارسا صاحب توپ شد به گل رسید اما این گل به درستی به دلیل آفساید مردود شد. بارلا لحظاتی بعد روی پاس سانچز در موقعیت خوبی قرار گرفت اما سمدو با پرتاب کردن خودش مقابل توپ باعث شد دروازه بسته بماند. تیم کونته که حسابی بارسا را اذیت کرده بود در دقیقه 37 تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما ترشتگن با یک واکنش دیدنی ضربه سر مارتینز را دور کرد. اینتر در دقایق پایانی نیمه اول بار دیگر صاحب فرصت خوبی شد اما این بار سانچز ضربه سر خوبی نزد و این فرصت از دست رفت.
بارسا که نیمه دوم را بهتر آغاز کرده بود در دقیقه 58 روی پاس ویدال که به جای بوسکتس به بازی آمده بود و با شوت والی تماشایی سوارز از پشت محوطه موفق شد به گل مساوی برسد. گریزمن لحظاتی بعد روی همکاری با مسی در موقعیت خوبی قرار گرفت اما به جای اینکه سوارز را در دهانه دروازه صاحب توپ کند خودش ضربه زد و این فرصت از دست رفت. تیم میزبان در دقیقه 84 روی حرکت انفرادی تماشایی مسی که تیم اینتر را بر هم ریخت و با ضربه سوارز که در موقعیت خوبی صاحب توپ شد به گل پیروزی بخش خودش دست یافت تا سه امتیازی حیاتی نصیب کاتالان ها شود. بارسا با این برد همانند دورتموند 4 امتیازی شد و اینتر هم مثل اسلاویاپراگ یک امتیازی باقی ماند.

- در شب دوم لیگ قهرمانان چهارشنبه شب شش مسابقه دیگر از گروه های پنج تا هشت برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است. در گروه پنجم مسابقات، دیدار جذاب لیورپول و سالزبورگ با برتری 4-3 قرمزها پایان یافت. لیورپول در این دیدار شروعی عالی داشت و طی کمتر از سی دقیقه به سه گل رسید. دقیقه 9 مانه گل نخست را زد، رابرتسون در دقیقه 25 بازی را 2-0 کرد و در نهایت صلاح در دقیقه 36 بازی را 3-0 کرد اما پیش از پایان نیمه نخست هی چان هوانگ یکی از گلهای خورده را جبران کرد  تا در نیمه اول قرمزها سه بر یک برنده به رختکن بروند. اما توفان سالزبورگ در پانزده دقیقه ابتدایی نیمه دوم گریبان لیورپول را گرفت. ابتدا در دقیقه 56 مینامینو گل دوم را زد و سپس در دقیقه 60 بود که برات هالند با زدن گل سوم، شوکی بزرگ به لیورپول وارد کرد. اما لیورپول واکنش خوبی نشان داد و در دقیقه 69 صلاح بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شد تا بازی 4-3 شود و لیورپول به اولین برد خود در این فصل از لیگ قهرمانان برسد. در گروه هفتم، لیون در آلمان موفق شد لایپزیش را 2-0 شکست دهد. در این دیدار ممفیس در دقیقه 11 و مارتین تریه در دقیقه 65 گلزنان لیون بودند.
اما در مسابقه مهم دیگر این گروه، زنیت سن پترزبرگ توانست در روسیه به بردی مهم مقابل بنفیکا برسد. ژیوبا در دقیفه 22 گل نخست را زد، روبن دیاز در دقیقه 70 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و سپس نوبت به گلزنی سردار رسید. پاس عالی ازدوئف به قلب خط دفاع بنفیکا، با فرار سردار همراه شد، او دروازه بان را هم دریبل کرد و گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا در لیگ قهرمانان دوگله شود و تیمش در این مسابقه خانگی 3-1 پیروز شود. در گروه هشتم نیز، چلسی در فرانسه موفق شد لیل را 2-1 شکست دهد. آبراهام در دقیقه 22 گل نخست را وارد دروازه حریف کرد. اما این گل توسط اسیمن پاسخ داده شد، تا اینکه ویلیان در دقیقه 78 گل پیروزی بخش چلسی را زد. آژاکس هم کار بزرگی در اسپانیا کرد و توانست 3-0 والنسیا را شکست دهد. حکیم زیاش، پرومس و فن دبیک گلزنان تیم هلندی بودند. در این گروه آژاکس با 6 امتیاز صدرنشین است.

- در گروه پنجم مسابقات ناپولی در بلژیک میهمان خنک بود. که تیم آنچلوتی علیرغم مالکیت کامل بر توپ و میدان و خلق چندین و چند موقعیت خوب، نتوانست در نهایت به گلی برسد تا در هفته دوم متوقف شود و چهار امتیازی بماند. در گروه ششم مسابقات، اسلاویاپراگ در ادن آرنا میزبان دورتموند که در این دیدار تیم آلمانی به برد رسید. اشرف حکیمی در دقیقه 35 روی یک حرکت فردی عالی موفق شد گل نخست تیمش را به ثمر برساند. این گل تا دقایق پایانی بازی پابرجا بود تا اینکه بار دیگر مدافع راست دورتموند گلزنی کرد.  ضدحمله سریع بازیکنان میهمان با فرار خوب حکیمی همراه شد و دورتموند به گل دوم رسید. به این ترتیب دورتموند 4 امتیازی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلونا اینتر سوارز لیورپول سالزبورگ سردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۸۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید بعد از پیروزی برابر سوسیداد به ستایش از شاگردانش پرداخت و از استعداد باورنکردنی آردا گولر صحبت کرد.

به گزارش  ایسنا، رئال مادرید در بازی آغازین هفته سی‌وسوم رقابت های لالیگا با تک گل دقیقه ۲۹ آردا گولر رئال سوسیداد را شکست داد و یک گام دیگر به قهرمانی زودهنگام در لالیگا نزدیک‌تر شد.

به نوشته مارکا، کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: همه بازیکنان رئال مادرید در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشتند و وظیفه خود را در زمین به خوبی انجام دادند. گولر، کارواخال و گارسیا همه خوب بودند و با تمرکز بازی کردند. گولر در آینده بازیکن بسیار مهمی برای ما خواهد بود. شک نکنید او فصل آینده هم اینجا بازی خواهد کرد. او یک استعداد غیرعادی است که خیلی خوب تمرین می‌کند تا شرایط بازی در رئال را داشته باشد. او سن و سال زیادی ندارد و به همین خاطر کم‌کم به ترکیب اضافه می‌شود.

آنچلوتی درباره مودریچ هم گفت: آمادگی بدنی او خیره‌کننده است و این را در بازی‌های اخیر به‌خوبی نشان داده است. وضعیت او شگفت‌آور است و می‌تواند در دیدار سه‌شنبه برابر بایرن‌مونیخ هم بازی کند. باید تغییراتی در ترکیب اصلی بازی برابر بایرن‌مونیخ به وجود بیاورم. میلیتائو هم به شرایط بازی رسیده است و به نظرم عملکرد خوبی داشت.  بسیار خوشحالیم که بازیکنان مصدوم در حال بازگشت به ترکیب اصلی‌اند. آنها کمک زیادی به ما خواهند کرد.

سرمربی رئال مادرید در دیدار برابر سوسیداد ۹ تغییر در ترکیب اصلی داشت. آنچلوتی درباره تغییرات زیاد در ترکیب رئال گفت:  همه فکر می‌کردند این بازی آسانی برای ماست و برای تفریح به اینجا آمده‌ایم؛ به استثنای بازیکنان که این چنین فکر نکردند و نگاهی بسیار جدی به این بازی داشتند. خوشبختانه همین تفکر باعث شد تا بازی را بسیار جدی بگیریم و یک پیروزی ارزشمند را کسب کنیم.

آنچلوتی در پایان گفت: رئال مادرید در بازی امشب خوب ظاهر شد و با شایستگی هم به پیروزی دست پیدا کرد. پیروزی در اینجا آسان نیست. ما یک تیم شگفت‌انگیز داریم و این همان تیمی است که من دوست دارم. تا قهرمانی چهار امتیاز دیگر می‌خواهیم و به قهرمانی بسیار نزدیک شده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت