Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعد سه سال از ارتحال آقای هاشمی گویا هر کس هر چه دلش می خواهد به آقای هاشمی می بندد در حالیکه او نیست تا از خود دفاع کند.

 احمد توکلی فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با یک رسانه اصلاح طلب مطلبی ضمن اشاره به وسعت نگاه نظام در موضوع بررسی صلاحیت نامزدها، خاطره ای نقل کرد که بیانگر اعتقاد مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به مهندسی نامزدها در انتخابات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع بازتاب زیادی در رسانه های داخل کشور داشت. احمد توکلی گفت: یادم می‌آید آقای هاشمی رفسنجانی زمانی نظر داشت که مقداری کنترل شده‌تر عمل کنیم که هرکسی برنده نشود.

محمد هاشمی در واکنش به این صحبت احمد توکلی به نامه نیوز گفت: بیان چنین مطلبی بعد سه سال از ارتحال آقای هاشمی نشان می دهد که هر کس هر چه دلش می خواهد به آقای هاشمی می بندد در حالیکه او نیست تا از خود دفاع کند. اگر چنین مسئله ای بود چرا در زمان حیات آقای هاشمی مطرح نمی شد تا او از خود دفاع کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره بازگشت ناطق نوری به جلسه جامعه روحانیت بعد از 10 سال غیبت و تأثیرش بر معادلات سیاسی گفت: بستگی دارد چه کسی این اتفاق را تحلیل کند. بعضی ها ممکن است بگوید پیام آنچنانی ندارد و در مقابل امکان دارد برخی هم بگویند «پیامش به اصولگرایان است که بیایند در انتخابات مجلس وحدت کنند».

اقتصادنیوز

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، در این مناظره محمدرضا ملکشاهی راد حضور نیافت و هادی هاشمی نیا، رضا سپهوند و قدرت الله ایمانی با برخی طرفداران و حلقه نزدیکان خود به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان لبیک گفتند.

در این جلسه پس از سخنان نامزدها و واکنش طرفداران و دانشجویان به اظهارات آنها، در نهایت طرفداران آنها که جزو دانشجویان نبودند در سالن با هم مشاجره کردند و موجب توقف مناظره و پس از دقایقی توسط حراست دانشگاه به بیرون از محل هدایت شدند.

اما پس از اتمام مناظره، این افراد در محوطه دانشگاه با هم درگیری فیزیکی و تا حدودی زد و خورد داشتند که در نهایت بدون حضور نیروهای انتظامی، با دخالت دوباره حراست و نیروهای بسیج دانشگاه، از دانشگاه خارج شدند.

گفتنی است در حالی که پیش از این قدرت الله ایمانی از حضور در مناظره های صدا و سیمای انصراف داده بود، امروز نیز کانال های منتسب به ملکشاهی راد اعلام کردند دعوت از وی برای حضور در مناظره به صورت رسمی نبوده و از طریق فضای مجازی صورت گرفته است.

یکی از نقاط قابل توجه در این مناظره تشویق یکی از کاندیداها توسط رقیب وی بود که مورد استقبال حضار هم قرار گرفت.

جوان گرایی، نخبه گرایی، تقویت روحیه مطالبه گری، مرور عملکرد نمایندگان دوره های گذشته، واردات خودرو، تبلیغات پاک، هزینه های تبلیغاتی و چرایی عدم توسعه لرستان از موارد مورد اشاره در این مناظره بود.

دیگر خبرها

  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • تبلیغات نامزدها تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • نصراللهی با اعتقاد به «ما می‌توانیم» روحیه جهادی را معنا می‌کرد
  • باید وحدت آرمانی و عقیدتی مد نظر نامزدها باشد
  • ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)
  • استوری مشترک بازیکنان سپاهان؛ اصفهانِ مظلوم! + عکس