Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@11:24:05 GMT

مدیران خدمات دولت را اطلاع رسانی کنند

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۸۱۷۴

مدیران خدمات دولت را اطلاع رسانی کنند

مدیرکل استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مدیران باید از روش‌های مختلف، اقدامات و فعالیت‌های دولت را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون و کار، سیدمحسن دلبری در نهمین نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه هدف اصلی ما همدلی و هم‌افزایی در جلسات شورای هماهنگی است، اظهار کرد: در حال بازنگری دستورالعمل شورای هماهنگی وزارت تعاون هستیم و در این بخش به نظر کارشناسی اهمیت می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اولویت ما حفظ آرامش در جامعه است، تصریح کرد: بخش اعظمی از افراد جامعه از طیف‌ها و طبقات مختلف اجتماعی از خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهره‌مند هستند.

مدیرکل استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: مدیران باید از روش‌های مختلف، اقدامات و فعالیت‌های دولت را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

دلبری افزود: مدیران باید با حضور در بین مردم، مساجد، تریبون نماز جمعه و جلسات متعدد، خدمات دولت را برای مردم تبیین کنند و به صورت مستمر، برنامه‌های این وزاتخانه را به مردم گزارش دهند.

وی با اعلام اینکه با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دستگاه‌ها و مدیرانی که در جشنواره شهید رجایی برتر شدند، از آنها قدردانی می‌شود، بیان کرد: برگزاری جلسات شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌ها ایده بسیاری خوبی است که در مازندران اجرا شده و این مهم را به سراسر کشور تسری می‌دهیم.

*عملکرد موفق در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر

کامران اصغری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه از بدو تاسیس شورای هماهنگی وزارت تعاون، بیش از 85 جلسه در استان برگزار شد، گفت: تاکنون 503 مصوبه از این شورا داشته‌ایم که 98 درصد مصوبات توسط دستگاه‌های عضو شورا اجرا شد.

وی با بیان اینکه دو بانک و یک موسسه عضو شورای هماهنگی وزارت تعاون در مازندران هستند، افزود: با کمک بانک‌ها عملکرد موفقی در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر در سامانه کارا داشته‌ایم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از کسب رتبه برتر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی سال 98 در  شاخص‌های عمومی و اختصاصی خبر داد و تصریح کرد: با تعامل و همدلی بین دستگاه‌ها کارها با سرعت و دقت بیشتری پیش می‌رود.

اصغری با اعلام اینکه در آموزش محیط کار واقعی عملکرد خوبی داریم، خاطرنشان کرد: با تلاش صندوق بیمه روستائیان و عشایر، پوشش بیمه‌ای خوبی در استان شاهد هستیم.

*پرداخت 7 هزار و 205 میلیارد ریال تسهیلات در مازندران

سید ولی‌الله محققی مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران مازندران اظهار کرد: بانک رفاه همواره نقش موثر و فعالی در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی داشته ‏و در ارتقای جایگاه اجتماعی بانک نزد افکار عمومی جامعه بسیار موفق عمل کرده است.‏

وی گفت: در 6 ماه نخست امسال 7 هزار و 205 میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف در استان پرداخت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 46 درصد رشد را در اعطای تسهیلات داشتیم.

مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران مازندران با اشاره به اینکه در این مدت به همان نسبت در منابع و تجهیز رشد را شاهد بوده‌ایم، افزود: منابع ما از 30 هزار میلیارد ریال ابتدای سال به 38 هزار میلیارد ریال تا پایان شهریورماه امسال رسیده است.

محققی ادامه داد: عمده تسهیلات ما در بخش‌های صنعت، کشاورزی و عمومی بوده که در این مدت به ترتیب 61 درصد، 73 درصد و 21 درصد رشد تسهیلات‌دهی را داشته‌ایم.

وی یادآور شد: در سیل ابتدای امسال در استان از بودجه بانک مرکزی 121 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به استان تخصیص داده شده است که تا کنون 95 درصد معرفی شدگان به بانک رفاه از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش دیوان محاسبات کشور سقف سهم سازمان تأمین اجتماعی در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است در حالی که بیش از ۹۹ درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تأمین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش، سازمان تأمین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده اند که سهام مازاد بر ۳۳ درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

کد خبر 6098010 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است