Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو کونته، سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ضمن انتقاد از داور، تیمش را سزاوار شکست در نوکمپ ندانست. ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته، سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان شکست 2 بر یک در خانه بارسلونا را لایق تیمش ندانست و به انتقاد از عملکرد داور این بازی هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم فوتبال اینتر اظهار داشت: تحسین  شدن خوب است اما بعد از چنین نمایشی، شایسته نتیجه بهتری بودیم. اگر حداقل بعضی از فرصت‌ها  را به گل تبدیل می‌کردیم، نتیجه خیلی بهتری می‌گرفتیم. برای مدتی طولانی بارسلونا را در زمین خودش تحت فشار جدی قرار دادیم اما  در نیمه دوم آنها سرعت بازی را بیش‌تر کردند و بعضی از بازیکنان ما به شدت خسته بودند. 

او در ادامه اظهار داشت: شکست،  احساس تلخی است. از همان شروع بازی، عملکرد داور را دوست نداشتم. اصلا نمی‌خواهم  حتی در مورد این موضوع  صحبت کنم اما احساسی بدی روی نیمکت داشتیم. گفتند باید به لباس داور احترام بگذارم. من به آنها گفتم این احترام باید متقابل باشد. داوران باید به کسانی که برای فوتبال بازی کردن به اینجا آمده‌اند، احترام بگذارند. این داور بین المللی است؛  داوری با تجربه زیاد که در فینال  فصل گذشته لیگ قهرمانان حضور داشت. بنابراین کسی نبود که بگوییم تحت تاثیر جو نیوکمپ قرار گرفته باشد.با وجود همه این‌ها، فکر می‌کنم خوب ظاهر شدیم. ثابت کردیم می‌توانیم برای بارسلونا مشکل‌ساز باشیم. حسرت می‌خورم که چرا وقتی موقعیت داشتیم، کار را تمام نکردیم. در نیمه دوم بارسلونا کیفیت خود را نشان داد و ما مشکل بدنی داشتیم و به همین دلیل مجبور به دفاع شدیم. فکر نمی‌کنم نتیجه، نمایانگر بازی باشد. حالا باید زخم‌هایمان را ببندیم و برای بازی با یوونتوس در روز یکشنبه آماده شویم. سخت است پس از شکست در مورد نکات مثبت صحبت کنیم زیرا وقتی می‌بازیم، من زجر می‌کشم.

لیگ قهرمانان اروپا| برتری سخت بارسلونا مقابل اینتر/ برد لیورپول در یک بازی عجیب در شب گلزنی آزمون

 

انتهای پیام/

 

 

 

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا اینترمیلان لیگ قهرمانان اروپا اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم

13 سال پیش در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2010/11،‌ بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در مادرید با برد 2-0 بارسلونا خاتمه یافته بود، این دیدار با گل های پدرو و مارسلو با نتیجه 1-1 به پایان رسید تا شاگردان گواردیولا در مجموع با نتیجه 3-1 راهی فینال ومبلی شوند.

دانلود (25MB)

دیگر خبرها

  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • متس هوملس: با عملکرد خوب‌مان در لیگ قهرمانان اروپا، فصل ضعیف در بوندسلیگا را جبران کردیم
  • پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم