Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارنستو والورده، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا توصیه‌های بین ۲ نیمه را عامل برتری تیمش مقابل اینتر در هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا دانست. ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارنستو والورده، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا توصیه‌های بین 2 نیمه را مهم‌ترین عامل تغییر روند بازی تیمش مقابل اینتر در بازی هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قلمداد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از برتری 2 بر یک میزبان اظهار داشت: گل زودهنگام اینتر اعتماد به نفس این تیم را دو برابر کرد و کار برای ما مشکل شد. اینتر در ضد حملات تیمی بسیار کشنده و تیم صدرنشین ایتالیاست. آنها کار را برای ما بسیار سخت کردند اما در نیمه دوم بسیار بهتر شدیم و توانستیم روند را تغییر دهیم. بین 2 نیمه اشتباهات را توضیح دادم و توصیه‌هایی داشتم. در نهایت بازیکنان درون زمین همه چیز را تغییر می‌دهند. معتقدم بازی خوبی از هر  2 تیم شاهد بودیم.

 او در ادامه افزود: اینتر نیمه اول فرصت‌های خوبی داشت و ما هم می‌توانستیم به گل برسیم. نیمه دوم در اختیار بارسا بود. نقطه ضعف ما در نیمه اول عدم قاطعیت در خط حمله نام داشت. با بوسکتس، دی یونگ و آرتور بازی را تحت کنترل داشتیم اما نمی‌توانستیم فضاهای خالی را پیدا کنیم. در مترهای آخر موفق عمل نکردیم. طی نیمه دوم از جلو اینتر را پرس کردیم و زمانی که از دروازه ما فاصله گرفتند، توانستیم بازی باخته را با پیروزی عوض کنیم.

لیگ قهرمانان اروپا| برتری سخت بارسلونا مقابل اینتر/ برد لیورپول در یک بازی عجیب در شب گلزنی آزمون

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!

به گزارش "ورزش سه"، دمبله در هر دو بازی به بارسا گل زد و نقش مهمی در رسیدن پی اس جی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشت. او به خصوص در زمین بارسا ویران کننده کار کرد. دمبله دیشب نیز دو گل از 4 گل تیمش را به لوریان زد و تیمش را در آستانه قهرمانی لیگ قرار داد.

دمبله در مورد شدت پیدا کردن روند گلزنی هایش گفت: «بله، گلزنی خیلی خوب است. در تیم از من می خواهند که گل های بیشتری بزنم، بنابراین امروز خوشحالم. من به گلزنی ادامه خواهم داد، زیرا بازی های مهم در راه است. من در تمرینات کار خاصی نمی کنم. اینکه در بازی های اخیر بیشتر گل زده ام، به این خاطر است که خودم را بهتر در موقعیت گلزنی قرار داده ام و کمی هم شانس با من یار بوده است.»

دمبله زننده 5 گل بوده و 14 پاس گل در 37 بازی با پیراهن پاریس داده است. او در ادامه گفت: «حالا در زمین احساس خوبی دارم. من واقعا در پاریس راحت و خوشحالم. باید تمرکز خود را حفظ کنیم و قهرمان لیگ شویم که اولین عنوان قهرمانی من در پی اس جی خواهد بود. سپس به شکست دورتموند و رفتن به فینال لیگ قهرمانان فکر خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • وقتی آردا گولر و خانواده اش به والورده و دیاز آموزش رقص می دهند / فیلم
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر