Web Analytics Made Easy - Statcounter

درخواست افزایش نرخ کرایه از سوی رانندگان سرویس مدارس در کارگروه بررسی این موضوع در استانداری مورد تأیید قرار نگرفت.

درخواست افزایش نرخ کرایه از سوی رانندگان سرویس مدارس در کارگروه بررسی این موضوع در استانداری مورد تأیید قرار نگرفت.

همان گونه که بارها اشاره کردیم با شروع سال تحصیلی، سوژه لباس فرم و سرویس مدارس تا مدت‌ها پای صحبت اخبار و گزارش‌ها هستند و در مدت کمتر از دو هفته از آغاز سال تحصیلی جدید در چند نوبت به حاشیه‌های این موضوع پرداختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین گزارش منتشر شده در روزنامه قدس مربوط به تأمین نشدن سرویس‌های لازم در برخی مدارس مشهد بود که بر اساس آنچه رانندگان مطرح می‌کردند تعرفه در نظر گرفته شده برای نرخ اعلامی پایین است و باید متولیان رقم آن را افزایش دهند.

از سوی دیگر در چند روز گذشته خبر بررسی مجدد تعرفه در نظر گرفته شده در کارگروه ویژه این موضوع در استانداری مطرح شد که بنا بود درخواست افزایش نرخ‌های اعلامی در این مرجع بررسی و تصمیم‌گیری شود.

بر همین اساس برابر اعلام روز مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری مشهد جلسه این کارگروه برگزار و نتیجه آن رد درخواست مطرح شده بوده است.

احمد محبی می‌گوید: در پی درخواست تعدادی از رانندگان سرویس مدارس برای افزایش مجدد نرخ کرایه سرویس مدارس بیش از ۱۹درصدی که ابتدای تابستان از سوی شورای شهر به تصویب رسیده بود، کارگروه ماده ۱۸ برای بررسی این درخواست تشکیل جلسه داد.

وی می‌افزاید: در جلسه این کارگروه که با حضور نمایندگان استانداری، آموزش و پرورش، انجمن اولیا و مربیان، پلیس راهور، نماینده شرکت‌های مجری سرویس مدارس و تاکسیرانی شهرداری مشهد برگزار شد، کارگروه با درخواست افزایش مجدد نرخ کرایه سرویس مدارس مخالفت کرد.

لازم به توضیح است که نرخ‌های اعلامی برای سرویس مدارس در سال جاری نسبت به نرخ‌های سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته ولی رانندگان منتقد معتقدند به نسبت مسئولیت و محدودیت‌هایی که سرویس مدارس برای آن‌ها ایجاد می‌کند درآمد حاصل پایین‌تر از فعالیت معمولی آن‌ها در حوزه مسافربری است.

نکته قابل تأمل دیگر اینکه مشکلات مطرح شده در حوزه تعرفه‌گذاری‌ها و یا رضایت نداشتن رانندگان از درآمد خود از این محل، هیچ ارتباطی به دانش‌آموزان و والدین آن‌ها ندارد و شرکت‌های طرف قرارداد باید سرویس‌دهی خود را انجام دهند که متأسفانه تعدادی از خانواده‌ها به دلیل همین مشکلات پیش آمده مجبورند خودشان فرزندانشان را به مدرسه برسانند تا راننده جایگزین راننده معترض از طرف شرکت معرفی شود، امیدواریم ناظران این امر در آموزش و پرورش برخورد قاطع‌تری با شرکت‌های متخلف داشته باشند تا شاهد تکرار برخی نابسامانی‌ها در این حوزه نباشیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سرویس مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، اولین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بهاباد در سال جدید به ریاست تیموری فرماندار بهاباد و با حضور موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، و سایر اعضای کارگروه در محل سالن فرمانداری بهاباد برگزار شد.


در ابتدای این جلسه رحمتیان مدیر جهاد کشاورزی و دبیر کارگروه آرد و نان شهرستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت نانوایی‌ها در سطح شهر و روستا‌ها عدم تغییر قیمت نان علیرغم افزایش هزینه‌های ثابت و جاری واحد‌های نانوایی را به عنوان مهمترین دغدغه و افزایش سهمیه آرد ماهانه را مهمترین درخواست نانوایان از کارگروه آرد و نان شهرستان مطرح کرد و خواستار رسیدگی به این موارد توسط مسئولان استانی گردید.


فرماندار شهرستان بهاباد ضمن تشکر و قدردانی از همه نانوایان به خاطر تلاش شبانه روزی در تامین قوت غالب مردم از بروز برخی بی نظمی‌ها در ساعات فعالیت شماری از نانوایی‌ها و همچنین افت محسوس کیفیت نان در اغلب نانوایی‌های شهرستان گلایه کرد و از متصدیان واحد‌های نانوایی درخواست کرد نسبت به پخت و عرضه نان سالم و باکیفیت در ساعات مقرر اهتمام ورزند.


موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ضمن عرض خداقوت به فعالین حوزه گندم، آرد و نان شهرستان به تشریح دستورالعمل هوشمندسازی یارانه آرد و نان پرداخت و افزود: در سامانه هوشمند نانینو در صورت تبدیل آرد تخصیصی به نان مشوق‌هایی برای نانوایان در نظر گرفته شده است و سهمیه ماهانه به صورت خودکار افزایش می‌یابد و در صورت عدم تبدیل بخشی از آرد تخصیصی به نان ضمن اعمال جریمه، سهمیه آرد آن واحد نانوایی به صورت خودکار کسر می‌گردد.


شایان ذکر است در ابتدای این جلسه رییس اتحادیه و جمعی از نانوایان شهرستان به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و تصمیمات لازم به منظور رفع مشکلات مطرح شده اتخاذ گردید.

دیگر خبرها

  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود