Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره میراث فرهنگی وصنایع گردشگری شهرستان بندرماهشهر از برپایی اولین نمایشگاه اسکناس و تمبر در شهرستان بندرماهشهر به مدت چهار روز در فرهنگسرای فردوسی و رونمایی از تمبر اختصاصی شهرستان بندرماهشهر خبر داد. ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

سارا عبادی در حاشیه اولین نمایشگاه اسکناس و تمبر بندرماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرماهشهر اظهار داشت:  اولین نمایشگاه اسکناس و تمبر در شهرستان بندر‌ماهشهر به مناسبت هفته میراث فرهنگی توسط 2 نفر از مجموعه داران  میراث فرهنگی با همکاری شرکت عملیات غیر صنعتی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نمایشگاه که به مدت 4 روز در محل فرهنگسرای فردوسی ناحیه صنعتی بندرماهشهر توسط عطایی پژوهشگر و نویسنده برای علاقمندان سکه و ارز و اقتصاد برپا شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی وصنایع گردشگری شهرستان بندرماهشهر بیان کرد:  همه اسکناس‌های  به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه توسط این دو مجموعه دار طی سال‌های متمادی از سراسر کشور جمع آوری شده و به ثبت رسیده است که تقریباً 95 درصد اصل و 5 درصد مانده چاپی بوده است .

وی گفت: همچنین برای اولین بار در این نمایشگاه از تمبر اختصاصی شهرستان بندر ماهشهر با حضور فرماندار، رئیس اداره پست  شهرستان و دیگر مسئولان شهری رونمایی شد که امیدوارم با چاپ انبوه و ارسال به سراسر  کشور، این تمبر شهرستان بندر ماهشهر را معرفی کند.

نمایشگاه گل و گیاه و ماهی‌های زینتی در همدان برگزار می‌شودمحصولات صنایع کوچک چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه‌های خارجی معرفی می‌شوندسومین نمایشگاه سوگواره عکس عاشورایی در زاهدان افتتاح می‌شود

محسن بیرانوند در مراسم افتتاح این نمایشگاه با گرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران دفاع مقدس اظهار داشت: بنده نیز به نوبه از برادران عزیزم که با علاقه‌مندی شخصی خود در گردآوری این مجموعه خوب و ناب شامل اسکناس تمبر از سراسر جهان است کمال تشکر را دارم.

وی افزود: بخش‌هایی از این نمایشگاه یادآوری اتفاقات تاریخی مهم جهان است که اثرات خود را بر سرنوشت بشریت نشان داده است ، به نظرم جا دارد این نمایشگاه به همین شیوه گسترش پیدا کند و دستاورد های دیگر بشریت نیز به نمایش گذاشته شود.

فرماندار بندرماهشهر بیان کرد: از اداره میراث فرهنگی که انصافاً علاقه‌مند به این حوزه است و دلسوزانه مسائل را دنبال می کند بابت برپایی این نمایشگاه قدردانی میکنم؛ در این چند وقت آثار ملی ثبت شده تیم شهرستان بی نظیر بوده است.

وی گفت:  از شرکت عملیات غیرصنعتی که این فضا را در اختیار هنرمندان قرار دادند و از هنر و هنرمندان این خطه حمایت کردند سپاسگزاریم؛ صنایع همیشه ما را در کارهای خوب  شهرستان همراهی کرده‌اند ؛ ما انتظار داریم و سایر دستگاه‌ها و صنایع به عنوان پشتیبان و اسپانسر در کنار هنرمندان حضور پیدا کنند.

بیرانوند عنوان کرد: این نمایشگاه شروع خوبی برای کارهای هنری و فرهنگی که ریشه در اصالت و فرهنگ مردم و این دیار دارد بوده و هر کسی که به قدمت و اصالت اهمیت می دهد از تشکیل این نمایشگاه لذت می‌برد.

انتهای پیام/ز/ش

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان خوزستان، فریدون بندری گفت: از مجموع اعتبارات حق آلایندگی، بالغ ۴۰ میلیارد تومان به شهرستان بندر ماهشهر اختصاص داده شده است. 

وی افزود: با اجرای طرح نهضت محرومیت زدایی و با استفاده از  اعتبارات حق آلایندگی طرح‌های مختلفی در مناطق محروم و روستایی این شهرستان از جمله شهرک‌های مدنی و قدس در حال اجراست. 

فرماندار بندرماهشهر اظهار کرد: در مجموع اجرای این طرح‌ها تاکنون ۹۸ درصد پیشرفت کاری داشته اند. 

بندری گفت: از جمله اقدامات این طرح‌ها می‌توان به راه اندازی سیستم‌های روشنایی، زیر سازی و آسفالت بیش از ۴۰ هزار متر مربع آسفالت، شبکه دفع فاضلاب و آب‌های سطحی، پارک خانواده در شهرک مدنی است.

دیگر خبرها

  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • مرمت بانیه تاریخی استان مرکزی شتاب می‌گیرد
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال