Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیادتان با یادآوری این مطلب که صندلی گردشگری در هواپیماها منظور شود تا تورهای ارزان قیمت برای هموطنان در نظر بگیریم، گفت: به خاطر مشکلات اقتصادی، سفر از سبد زندگی خانوار حذف شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسن سیادتان»، امروز (پنج شنبه 11 مهر) در مراسم تجلیل از فعالان گردشگری فارس که در هتل بزرگ «شیراز» برگزار شد، گفت: وزارت میراث فرهنگی شکل گرفت از این رو باید تلاش را بیشتر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس جامعه هتل داران استان فارس با یادآوری این مطلب که صندلی گردشگری در هواپیماها منظور شود تا تورهای ارزان قیمت برای هموطنان در نظر بگیریم، افزود: به خاطر مشکلات اقتصادی، سفر از سبد زندگی خانوار حذف شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه روزانه در شیراز و تهران به ترتیب 50 و 150 هواپیما به زمین می نشیند، تاکید کرد: اگر هر کدام 10 صندلی را کنار بگذارند، تورهای گردشگری دارای رونق می شود.

 

سیادتان افزود: لغو روادید ژاپن در نظر گرفته شود، همانطور که روادید چین هم حذف شد که امیدواریم وزارت میراث فرهنگی این موضوع را پیگیری کند.

 

رئیس جامعه هتل داران استان فارس با یادآوری این مطلب که واحدهای اقامتی دولتی یکی از مشکلات مقابل هتل ها هستند که رای برای بسته شدن و خصوصی شدن آن گرفته شده است که اگر این موضوع رخ ندهد مجبور به تعدیل نیرو در هتل ها خواهیم بود، اظهارداشت: 135 مهمانپذیر در فارس داریم که نیمی از آن در دوره پهلوی اول، 40 درصد در دوره پهلوی دوم و مابقی بعد از انقلاب اسلامی ساخته شده است که نیاز به بازسازی دارند.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد پیاده روی اربعین اربعین کانون های مساجد هفته دفاع مقدس روزنامه خبرگزاری شبستان مسافرت اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری فارس ظرفیت های گردشگری شیراز ظرفیت های گردشگری فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، قرآنی که برفراز دروازه وردی شمالی شیراز معروف به دروازه قرآن گذاشته شده، منتخبی از برخی سوره‌های کلام الله وحی است.

دروازه قرآن یکی از شش دروازه اصلی شیراز بوده که در دوره عضدالدوله دیلمی ساخته و به دلیل وجود قرآن ۱۷ من مشهوری که در آن بوده، به دروازه قرآن معروف شده است.

قرآن ۱۷ من معروف دروازه قرآن، هم اکنون در موزه پارس شیراز نگهداری می‌شود و به گفته مسئولان سال‌ها به جای آن قرآن دیگری قرار داده می‌شد.

هم اکنون شهرداری قصد دارد هر سال یک قرآن را در دروازه قرآن قرار دهد و قرآن قبل را به بزرگان استان فارس اهدا کند.

دروازه قرآن در سال ۱۳۷۵ در فهرست آثار ملی ثبت شد.

این بنا بین دو کوه چهل مقام و باباکوهی در تنگه الله اکبر واقع شده است.

دیگر خبرها

  • جاذبه‌های گردشگری شیراز
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • در جنگ اقتصادی و فرهنگی باید به آمادگی کامل برسیم
  • وعده‌های مسؤولان در عرصه‌های اقتصادی محقق شود
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • مسئولان قانون را در اولویت امور خود قرار دهند
  • تا رسیدن مترو به حرم شاهچراغ از مسئولان مطالبه خواهم کرد
  • سیلاب مهمان ناخوانده اهالی شهرک جوادیه شیراز شد