Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- حاجی صادقی، معنویت انقلابی و پاسداری از سپاه و حقیقت پاسداری را مهم‌ترین عامل اقتدار و هویت این نهاد دانست.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سپاه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان عالی سپاه با فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) که در پایان بیست و سومین مجمع عالی فرماندهان سپاه برگزار شد؛ در سخنانی با اشاره به تلاش‌های همه جانبه سه حوزه فرماندهی، حفاظت و نمایندگی در تداوم طرح ریزی و اقدام برای ارتقای سطح معنوی و تقویت روحیه جهادی و انقلابی آحاد پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: پاسداران برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و نظام مقدس ولایی و فرمانبری از رهبری عزیز آماده فدا کردن همه داشته‌های خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن کامل سخنان نماینده، ولی فقیه در سپاه در این دیدار شور انگیز و حماسی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله الذی هدانا لهذا و ما کنا لنهتدی لولا ان هداناالله
خدا را شاکریم که ما را متنعّم به نعمت پاسداری از انقلابی کرد که با درس و الهام گرفتن از فرهنگ و روحیه عاشورایی و حسینی، احیاگر اسلام ناب بود، و با استقرار نظام ولایی، غدیر را عینیت و تحقق خارجی بخشید و می‌رود تا با تحقق تمدن نوین اسلامی زمینه ساز نهضت ظهور گردد. انقلابی که بحمدالله گام اول را با اقتدار و عزت برداشته و گام دوم را با حکمت و بصیرت و اقتدار بیشتر آغاز نموده است.
با تمام وجود خدا را بر نعمت ولایت فقیه که استمرار ولایت پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) و تجلّی بخش توحید ربوبی و زمینی کننده ولایت الله و حاکمیت انحصاری خداست سپاس و شکر می‌گوییم.
رهبر عزیز.
فرزندان شما در سپاه و بسیج، با اقتدا به سردار بی سر و علمدار بی دست کربلای حسینی، به دشمنان انقلاب اعلام می‌کنند که برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و نظام مقدس ولایی و فرمانبری از مولای خود آمادگی دارند همه داشته‌های خود را فدا کنند، اما دست از یاری دین خدا و پاسداری از انقلاب برندارند، فرد فرد ما ازاعماق جان می‌گوییم:
" والله ان قطعتموا یمینی، انی احامی ابدا عن دینی و عن امام صادق الیقینی "
عناصر اصلی سپاه، اعم از فرماندهان، روحانیون، مربیان و اساتید، به نمایندگی از تمام عزیزان سپاهی و بسیجی به محضر شما آمده اند تا بار دیگر میثاق وفاداری و فرمانبری خود را تجدید کنند و عرضه بدارند:
مولای ما، فرمانده عزیزتر از جانمان، با احترام به همه فرماندهان و مسئولان افتخار آفرین گذشته سپاه، امروز بیش از همیشه ما قدر شناس نعمت عظمی و بی همانند ولایت بوده و با انسجام کامل و هم دلی درون سازمانی و وحدت با سایر نیرو‌های مسلح، برای پاسداری غیر محافظه کارانه و پیش برنده انقلاب اسلامی و تحقق هدایت ها، فرامین و منویات مولای خود آماده می‌باشیم، چرا که صراطِ مستقیمِ هدایت و تعالی را در تبعیتِ کامل از حضرتعالی و وابستگی فکری و عملی هرچه بیشتر و روز افزون‌تر به، ولی امر خود می‌دانیم و جز به انجام تکلیف و وظیفه پاسداری و الزامات آن نمی‌اندیشیم.
ما وارثان شهدای واصل، دستور واجب الاطاعه شما را دریافته و در جهت گیری ها، برنامه‌ها و از جمله در این همایش، همگی در کنار هم تلاش می‌کنیم ضمن ارتقاء سطح توانمندی‌ها و آمادگی‌های لازم، نسبت به مهم‌ترین عامل اقتدار و هویت سپاه یعنی معنویت انقلابی و پاسداری از سپاه و حقیقت پاسداری، با تمام توان و قدرت، مجاهدت کنیم و با شما عهد و پیمان می‌بندیم که نگذاریم نهاد مقدس سپاه و بسیج تحت تأثیر تهاجم فرهنگی دشمنان از اصول و ارزش‌های دینی و الهی فاصله بگیرد.
با انتصاب شایسته فرمانده ولایت مدار جدید، سه حوزه فرماندهی، حفاظت و نمایندگی با همراهی و همکاری هم، ضمن تداوم طرح ریزی و اقدام برای ارتقاء سطح معنوی و تقویت روحیه جهادی و انقلابی آحاد پاسداران تلاش دارند در ساخت سپاه معنوی و صیانت از قداست و حاکمیت ارزش‌ها در نهاد مقدس سپاه و بسیج اهتمام بیشتری بنمایند و روحانیون هم با حذف یا اصلاح موانع، شأن آخوندی و ملجأ بودن همواره در تلاشند خود را برای ایفای نقش تربیتی و مطالبات مولا و مقتدای خود آماده‌تر نمایند؛ و در پایان‌ای امام بزرگواری که جانمان فدای شما باد؛ عاجزانه از شما در خواست می‌کنیم برایمان دعا کنید که با استقامت فکری و بینشی (لم یرتابوا) و استقامت عملی (جاهدوا باموالهم و انفسهم) در ایمان خود، صادق و در پاسداری، ثابت قدم بمانیم و از سید و مولای خود بخواهید که به ما کمک کند از "منکم من یرید الآخره" به جمع "خاسران مرید دنیا" سقوط نکنیم و عاقبت ما "شهادت" باشد.
اجازه می‌خواهم پیام رزمندگان جغرافیای مقاومت در دیدار اینجانب به ویژه در مناطق عملیاتی شمال غرب، جنوب شرق و خلیج فارس و مدافعین حرم را به استحضار برسانم:
"امام عزیز؛ ما با مجاهدت‌های خود در پاسداری از انقلاب اسلامی امید به جلب رضایت حضرتعالی که موجب رضایت خداوند متعال می‌شود، داریم و تنها آرزوی مان زیارت امام و مقتدایمان می‌باشد. "

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پاسداری غیرمحافظه کارانه سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آن‌ها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن‌ها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند، اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته، ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آن‌ها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد