Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@03:26:11 GMT

زمان پخش «ایرونی جات» مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۹۲۱۹

زمان پخش «ایرونی جات» مشخص شد

ساعت 24-مسابقه بزرگ «ایرونی جات» از این هفته پنجشنبه و جمعه‌ها با اجرای سام نوری، بازیگر «قهوه تلخ» از شبکه ایران کالا روی آنتن می‌رود.

تولید این برنامه که حمایت از کالای ایرانی را هدف قرار داده، به کارگردانی رضا مهرانفر و تهیه‌کنندگی سیدحسین هادیان‌فر از تیر آغاز شده است.

«ایرونی جات» در قالب یک مسابقه تلویزیونی ۵۰ قسمتی در استودیویی در شهرک سینمایی غزالی ضبط می‌شود و افراد با سنین مختلف در این مسابقه شرکت کرده و ضمن رقابت برای تعیین بهترین و مناسب‌ترین قیمت کالاهای مختلف، جوایز ارزنده‌ای را نیز دریافت میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ایرونیجات» شامل بخش‌ها و مراحل مختلف و مهیجی است و اجرای آن را نیز سام نوری بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون برعهده دارد. این برنامه از این هفته پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۲۲ به مدت حدود ۶۰ دقیقه روی آنتن ایران کالا می‌رود.

این برنامه این هفته پنجشنبه پخش ندارد و نخستین قسمت آن جمعه روی آنتن می‌رود اما از هفته آینده طبق روال پنجشنبه و جمعه ها پخش خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد

مهلت زمانی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت به‌مدت یک‌هفته آغاز خواهد شد.

به گزارش تسنیم، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک‌هفته آغاز می‌شود.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ پایان می‌یابد.

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۱۳‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی