Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سایت کامبوجی به ارزیابی بازی‌ تیم ملی ایران با کامبوج در انتخابی جام جهانی 2022 پرداخته است.

به گزارش ایسنا، sabay درباره دیدار ایران و کامبوج نوشت: "تیم ملی فوتبال ایران و کامبوج باید 18 مهر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. ایران بهترین تیم فوتبال در آسیا است که بهترین بازیکنان قاره را در ترکیب خود دارد و بازی برابر این تیم سختی های بسیار زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریف کامبوج کشوری است که به کشور نفت خیز نیز معروف است و در بازی نخست خود توانست در زمین هنگ کنگ با دو گل به برتری برسد. هدایت ایران بر عهده یک مربی بزرگ و تراز اول به نام مارک ویلموتس است که تاثیر زیاری در شکل دادن به نسل طلایی فوتبال بلژیک ایفا کرد.

قرارداد این مربی تا جام جهانی قطر است و ایرانی ها امیدوار هستند برای سومین بار پیاپی جواز حضور در جام جهانی را به دست آورند و در کشور همسایه یعنی قطر حاضر باشد".

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران ایران و کامبوج انتخابی جام جهانی 2022 قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۹۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند کشت، پرورش و برداشت خیار محلی در کامبوج (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • فرآیند کشت، پرورش و برداشت خیار محلی در کامبوج (فیلم)