Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس در مرزبانی و میان مرزبانان ساری و جاری است، گفت: راه شهدا ادامه دارد و پیرو شهیدان هستیم.

به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی اظهار داشت: امروز و همزمان با اولین روز از هفته نیروی انتظامی توفیق حاصل شد تا در معیت سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از همکاران دیگر با حضور در حرم امام راحل، با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یاد امام همیشه زنده و پاینده است، افزود: راه امام؛ راه اسلام واقعی است و امروز مسئولان و کارکنان ناجا با حضور در حرم مطهر امام و تجدید میثاق اعلام کردند که پیرو راه امام و مقام معظم رهبری هستند و لبیک یا امام خامنه‌ای خود را عنوان کردند.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: پس از این مراسم در قطعه 29 شهدا حضور خواهیم داشت تا بار دیگر با شهیدان عهد و پیمان ببندیم که پیرو راه‌شان هستیم و آرمان‌هایشان را فراموش نمی‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح مأموریت‌های مرزبانی همزمان با برگزاری مراسم اربعین حسینی پرداخت و گفت: مرزبانان با افتخار به زوار اربعین خدمت می‌کنند.

بنابر اعلام سایت پلیس، وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس در میان مرزبانان جاری و ساری است، خاطر نشان کرد: از ماه‌های گذشته برنامه‌ریزی برای خدمات دهی به زوار را انجام داده‌ایم و با آمادگی کامل آنها را در مرزها به سمت عتبات عالیات بدرقه می‌کنیم و همچنین استقبال کننده زوار خارجی نیز هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ناجا هفته نیروی انتظامی مرزباني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است