Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@19:30:01 GMT

ستایش لمپارد از ستاره جدید چلسی

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۲۹۴۰۴

ستایش لمپارد از ستاره جدید چلسی

سرمربی چلسی بعد از پیروزی برابر لیل به ستایش از پدیده جدید تیمش پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، تامی آبراهام را باید ستاره جدید چلسی دانست. این بازیکن جوان که تنها 22 سال سن دارد پدیده فصل جدید لیگ برتر انگلیس بوده است که توانسته در 7 دیدار 7 گل برای چلسی به ثمر برساند و بعد از سرخیو آگوئرو بهترین گلزن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبراهام موفق شد که نخستین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را هم به ثمر برساند. او در دیدار برابر لیل گلزنی کرد تا چلسی با نتیجه دو بر یک پیروزی این بازی شود.

فرانک لمپارد سرمربی چلسی بعد از بازی به ستایش از آبراهام پرداخت و گفت: او انگیزه بسیار بالایی برای گلزنی دارد و با کیفیت بالایی که دارد کمک زیادی به تیم ما می‌کند. آبراهام شم لازم برای گلزنی را دارد. در خط حمله ما رقابت بسیار خوبی وجود دارد و اگر آبراهام آماده نباشد از ژیرو و باتشوای استفاده می کنم.

او ادامه داد: آبراهام تا الان بسیار خوب بازی کرده است و گزینه نخست ما برای خط حمله است. او در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد که گل نخست خود را به ثمر برساند. امیدوارم که عملکرد بهتری از او در دیدارهای پیش رو ببینم.

لمپارد در پایان گفت: بازی سختی برابر لیل داشتیم اما خوشبختانه با عملکرد خوبی که از خود نشان دادیم سه امتیاز را به دست آوردیم.

در این گروه آژاکس با 6 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد. تیم های چلسی و والنسیا سه امتیاز هستند و لیل هم بدون امتیاز در قعر جدول رده بندی جای دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرانک لمپارد تیم فوتبال چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی سه‌شنبه شب این هفته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و با پنج گل برابر این تیم شکست خورد تا شب تلخ دیگری را برای هوادارانش رقم زده باشد.

شاگردان مائوریسیو پوچتنیو در این فصل عملکرد چندان خوبی را به نمایش نگذاشتند که با انتقاد بسیاری همراه بوده و در چند روز اخیر شایعاتی درباره احتمال برکناری این مربی آرژانتینی در پایان فصل به گوش می‌رسد.

فردیناند در گفتگو با تی ان تی اسپورت اظهار داشت:« چلسی تیم برتر زمین نبود و شرایط طوری پیش رفت که انگار این بازی، بازی مردان مقابل پسر بچه‌ها بود. درست است که چهل سیتی به جوانیست اما دلیل این عملکرد جوانی تیم نیست. حتی گاهی بازیکنان جوان با ترس کمتری بازی می‌کنند.

آنها در بازی‌های بزرگ در چند هفته اخیر عملکرد خوبی داشتند اما در دیدار برابر آرسنال همه چیز را واگذار کردند. شرایط طوری پیش رفت که انگار واقعا بازی مردان مقابل پسر بچه‌ها بود و این تیم واقعا نابود شد.»

دیگر خبرها

  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • ستاره چلسی فصل را از دست داد، آرژانتین نگران کوپا!‏
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!