Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: با هماهنگی‌های انجام‌ شده ایجاد فضای سبز در مراکز نگهداری و درمان معتادین توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از شهرداری قم، پیام جوادیان از ایجاد فضای سبز در مراکز نگهداری و درمان معتادین توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد و اظهار کرد: برای رسیدن به شهری با منظر مطلوب و پاک باید در کنار اقدامات عمرانی و خدماتی به کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز توجه لازم را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم اجرای پیوست‌های فرهنگی پروژه‌ها و لزوم ارتقاء فرهنگ شهروندی را مورد توجه قرارداد و افزود: زمانی سازمانی را می‌توانیم موفق بدانیم که ضمن اجرای پروژه‌هایی که در شرح وظایف سازمان ذکر شده به مسائل فرهنگی نیز بپردازد.

جوادیان تأکید کرد: مدیران نباید در ایجاد امکانات و مدیریت و برنامه‌ریزی، بخشی از شهروندان و یا منطقه‌ای را نادیده گرفته و باید بدون داشتن نگاه بی‌طرفانه برنامه‌ریزی کنند.

وی ایجاد فضای سبز در مرکز نگهداری و درمان معتادین را یکی از دغدغه‌های سازمان دانست و تصریح کرد: همه سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی باید برای بازگشت معتادین به جامعه و ایجاد فضای مطلوب برای این افراد تلاش کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ایجاد فضای مطلوب و توسعه فضای سبز در مراکز نگهداری و درمان معتادین را در درمان بهتر آن‌ها مؤثر خواند و خاطرنشان کرد: این مرکز با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال ساخت بوده و ایجاد فضای سبز برای آن برنامه‌ریزی‌شده است.

جوادیان ادامه داد: با هماهنگی‌هایی که با شورای مبارزه با مواد مخدر انجام‌ شده ایجاد فضای سبز این مرکز به سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم سپرده‌شده است.

وی از کاشت بیش از یک هزار گلدان درختچه‌های زینتی در این مرکز خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بیش از یک هزار گلدان و درختچه زینتی کاشته شده و ۶ ست دستگاه تندرستی نیز نصب می‌شود، همچنین خرید تجهیزات ورزشی و نصب میز تنیس نیز در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • سالانه بیش از ۱۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در خراسان رضوی تیمار می‌شود