Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم دبیر شورای نگهبان اعضای هیئت نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران منصوب شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، اعضای هیات نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مازندران با حکم آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان مشخص شدند.

با استناد به تصویب هیئت مرکزی نظات بر انتخابات و به موجب احکام جداگانه از سوی آیت الله جنتی رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، حجت الاسلام علی اصغر زکوی (عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی) به‌عنوان رییس هیات نظارت استان مازندران  منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام محمد صادق اکبری ( مدیر کل دادگستری استان مازندران) ، محمد رضا مویدی ( مدرس دانشگاه) ، محمد علی نیرین (فرهنگی) و مصطفی ماشین‌چیان (فعال فرهنگی) به عنوان اعضای هیات نظارت استان مازندران در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب شدند.

در بخشی از این حکم که ازسوی  آیت‌الله جنتی صادر شده آمده است: با عنایت با اینکه در نظام جمهوی اسلامی ایران انتخابات و نظارت بر آن امری تعیین کننده و سرنوشت ساز است لذا ضروری است با سرلوحه قرار دادن رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملاک قرار دادن قانون و موازین شرعی و اخلاقی و با رویکردی انقلابی و دوری از هرگونه جهت گیری سیاسی و جناحی و بدون توجه به جو سازی ها، وظایف خود را با کمال دقت و قدرت انجام دهید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (صلوات الله علیهم) و همکاری و مساعدت اعضای محترم سهم موثر و مفیدی در انجام وظایفی که آن هیات بر عهده دارد، ایفا نمائید. توفیق و تایید الهی را از درگاه حضرتش برای شما مسئلت می‌نمایم.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، 2 اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است