Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار حسین اشتری روز پنجشنبه در حاشیه مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ناجا با آرمان های بلند امام راحل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از هفته های گذشته نیروهای پلیس در مرزهای زمینی و هوایی برای ارائه هر بهتر خدمات به زائران اربعین حسینی استقرار یافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم برای تردد هر چه بهتر زائران فراهم شده است، افزود: نیروهای خدماتی و امنیتی ناجا در تمام مسیر منتهی به مرزهای کشور عراق حضور دارند تا زائران پیاده روی اربعین با امنیت و آرامش بالایی در این مراسم حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتری ادامه داد: زائران مراسم پیاده روی اربعین با رعایت قوانین و ضوابط باید پلیس را در اجرای ماموریت سنگین خود یاری دهند تا امسال نیز مانند سال‌های گذشته شاهد امنیت و آرامش در این مراسم باشیم.

وی در خصوص تردد اتباع بیگانه نیز عنوان کرد: اتباع بیگانه از ۶ مرز وارد کشور می‌شوند به همراه اتباعی که در داخل کشور ساکن هستند باید از مرز شلمچه برای حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین تردد کنند.

فرمانده ناجا ابراز کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با گمرک عراق تمامی خودروهای کاپیتاژ شده (دریافت پروانه خروج، گواهینامه و پلاک بین المللی) از مرز چزابه وارد خاک عراق شوند.

وی به برنامه‌های ناجا در هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: امروز اولین روز این هفته با شعار ایثار، شهادت، ولایت و بصیرت آغاز شده و مردم طی این هفته از برخی خدمات ویژه ناجا بهره مند خواهند شد.

اشتری با بیان اینکه هدف اصلی ناجا ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است، تصریح کرد: نیروی انتظامی با حضور حداکثری در اقصی نقاط کشور به دنبال حفظ جان، مال، ناموس و آبروی هم‌میهنان است.

وی ادامه داد: مجاهدان فی سبیل الله نیروی انتظامی برای جلوگیری از هرگونه بی نظمی و آسیب اجتماعی شبانه روز تلاش می کنند با هر گونه معضلی که مردم را تهدید کند به شدت برخورد می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه همدلی و هماهنگی خوبی بین پلیس و مردم ایجاد شده است، افزود: امروز اعتماد مردم به پلیس ارتقا پیدا کرده و هر روز نیز رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در دفاع مقدس هشت هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم نظام کرده است، اظهار داشت: این نیرو علاوه بر جنگ تحمیلی ۴ هزار شهید برای ایجاد امنیت تقدیم کشور و مردم کرده است و میانگین هر ماه یک شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.

به گزارش ایرنا مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ناجا به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی با حضور سردار حسین اشتری فرمانده ناجا، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا، سردار محسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا، هئیت رییسه ناجا، معاونان، روسای پلیس های تخصصی و جمعی از فرماندهان و کارکنان این نیرو در مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.
۱۱ تا ۱۷ مهر هفته نیروی انتظامی است.

تهرام/۳۲۱۸//۱۳۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حرم امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۲۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم

سردار احمدرضا رادان اظهار داشت: رییس قوه قضاییه مردانه از اجرای طرح نور حمایت کرده و رییس جمهور نیز در شرایطی که معمولا روسای جمهور به دلیل کسب رای در انتخابات به این عرصه‌ها ورود نمی‌کنند، در میدان حضور دارد و وزیر کشور و صداوسیما هم به صحنه آمدند. مردم من شهادت می‌دهم رئیس جمهور تنها در برابر این مراسمی که من اکنون صحبت می‌کنم قرار گرفته تا حمایت کند.

به گزارش مهر، فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب هرگز موضوع امنیتی و انتظامی نیست تاکید کرد: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است.

سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم قم در حمایت از اجرای طرح حجاب و عفاف که در خرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علی‌ها برگزار شد بیان کرد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در راستای مقابله با ناهنجاری‌ها در عرصه‌های مختلف از جمله برخورد قاطع با اشرار به کار می‌بندد و یکی از تهمت‌هایی که به نیروی انتظامی می‌زنند آن است که پلیس فقط به امر حجاب و عفاف توجه دارد که اینگونه نیست.

فرمانده فراجا بیان کرد: رییس قوه قضاییه مردانه از اجرای طرح نور حمایت کرده و رییس جمهور نیز در شرایطی که معمولا روسای جمهور به دلیل کسب رای در انتخابات به این عرصه‌ها ورود نمی‌کنند، در میدان حضور دارد و وزیر کشور و صداوسیما هم به صحنه آمدند.

او تاکید کرد: معمولا هیچ رئیس جمهوری از این کار‌ها انجام نمی‌دهد، چون اعتقاد دارد باید کاری کند که رای داشته باشد حتی اگر این رای ضربه به دین باشد، ولی این رئیس جمهور این حساب را نکرده و ایستاده تا حیا، دین، عفت در جامعه ساری و جاری باشد.

سردار رادان با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا بی حجابی در جامعه گسترده شود افزود: ۳۲ دستگاه متولی موضوع حجاب و عفاف هستند که متاسفانه برخی از آنان به ماموریت‌های خود عمل نمی‌کنند و حتی در این زمینه مطالبه گر هم شده اند که مردم باید از این نهاد‌ها بخواهند به ماموریت‌های خود در حوزه حجاب و عفاف عمل کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب هرگز موضوع امنیتی و انتظامی نیست تاکید کرد: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است و ما به صراحت اعلام می‌کنیم در این عرصه نگاه امنیتی نداریم.

وی ادامه داد: در تمامی موضوعات باید‌ها و نباید‌هایی وجود دارد و می‌بایست این پرسش را مطرح کرد که اگر عده‌ای در عرصه حجاب و عفاف باید‌ها و نباید‌ها را ندیده گرفتند تکلیف چیست.

سردار رادان بیان کرد: ما از دختران این کشور حفظ و صیانت می‌کنیم که قرار است در آینده مادران این سرزمین شوند و رزمنده پروران آینده این کشور برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی باشند.

وی گفت: این ماجرا برای امروز نیست بلکه از زمان صدر اسلام شروع شد و در در دوران سیدالشهدا علیه السلام به درازا کشیده است و دشمن تلاش کرد تا حجاب را از خاندان اهل بیت علیهم السلام که بعد از واقعه عاشورا به سمت شام در حرکت بودند بردارد و این ماجرا تا به امروز ادامه دارد و مردم باید تکلیف خود را بشناسند.

دیگر خبرها

  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند