Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه بزرگ «ایرونی جات» پنجشنبه و جمعه‌ها از شبکه ایران کالا روی آنتن می‌رود. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی، تولید برنامه «ایرونی جات» که حمایت از کالای ایرانی را هدف قرار داده، به کارگردانى رضا مهرانفر و تهیه کنندگى سیدحسین هادیان فر از تیر ماه آغاز شده است.

«ایرونی جات» در قالب یک مسابقه تلویزیونی ۵۰ قسمتى در استودیویی در شهرک سینمایی غزالی ضبط می‌شود و افراد با سنین مختلف در این مسابقه شرکت کرده و ضمن رقابت برای تعیین بهترین و مناسب‌ترین قیمت کالا‌های مختلف، جوایز ارزنده‌ای را نیز دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«ایرونی جات» شامل بخش‌ها و مراحل مختلف و مهیجى است و اجرای آن را نیز سام نوری بازیگر سینما و تلویزیون برعهده دارد.

دکور بزرگ و ویژه‌ای برای «ایرونی جات» به عنوان اولین مسابقه بزرگ شبکه ایران کالا طراحی شده که از این هفته پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۲۲ به مدت حدود ۶۰ دقیقه روی آنتن ایران کالا می‌رود.

این برنامه استثنائاً این هفته پنجشنبه پخش ندارد و نخستین قسمت آن جمعه روی آنتن می‌رود، اما از هفته آینده طبق روال پنجشنبه و جمعه‌ها پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ایرونی جات مسابقه تولید برنامه کالای ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. 

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد. 

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز جمعه ۷ اردیبهشت برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین فروردین

یک معجزه احساسی و عشقی در زندگی شما به یکباره و ناگهانی پیش خواهد آمد که سعی کنید این فرصت را از دست ندهید / شادی‌های قلبی شما، از عشق خودتان روزبروز بیشتر و بیشتر خواهد شد / در یک بانک یا موسسه معتبر سرمایه گذاری بلند مدت مالی خواهید کرد.

فال شمع ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

نزد شخصی مقام دار و کاردان به کار مشغول خواهید شد که با موفقیت و پیروزی فراوانی همراه خواهد بود / در مسایل عشقی با دقت و مراقبت بیشتری عمل کنید تا نتیجه مطلوب و دلخواه را بدست آورید / ارتباط خود را با خداوند محکمتر کنید.

فال شمع ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

اقبال شما هرچه در زندگی جلو‌تر می‌روید بلند‌تر و به روشنی بیشتری دست یافته و خوشبخت‌تر خواهید بود / هفته آینده برای شما بسیار خوب و شادی آفرین خواهد بود / داوری و قضاوت نادرست و غیر عادلانه‌ای در باره شخص شما می‌شود، اما فورا از شما دلجویی خواهد شد.

فال شمع ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

کارت عشق دارید، بزودی از یک عشق خوشحالی فراوان خواهید داشت. / میان دو یا چند نفر از نزدیکان، که با یکدیگر قهر بوده اند، آشتی، صلح و سازش دوستانه خواهد شد / کاری را انجام خواهید داد که با نتیجه روشن، مثبت و عالی همراه است. این کار از دیده خودتان سرچشمه می‌گیرد.

فال شمع ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مرداد

شادی‌های قلبی شما، از عشق خودتان روزبروز بیشتر و بیشتر خواهد شد / در زندگی زناشویی شما گرمی و شور و اشتیاقی وصف ناپذیر پدید خواهد آمد / یک سند یا قرار داد تجاری و قانونی بزرگ را امضا خواهید کرد و با امضای این سند یا قرارداد تغییرات مثبت زیادی را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد.

فال شمع ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

هفته آینده برای شما بسیار خوب و شادی آفرین خواهد بود / شما شهرت و معروفیت بزرگی در آینده کسب خواهید کرد / در یک رشته هنری خواهید درخشید و به موفقیت‌های بسیاری در این رشته دست خواهید یافت. / از عشق‌های مجازی و شرارت‌های آن بر حذر باشید.

فال شمع ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مهر

ورود به محیطی جدید اینده شما را دستخوش نغییر و تحولی مثبت خواهد کرد / دوری و بی خبر ماندن از کسی شما را آزار می‌دهد و باعث غم و غصه شما شده است. این دوری به زودی تمام خواهد شد / یک کادو دریافت می‌کنید. ممکن است عطر یا ادکلون باشد.

فال شمع ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

خوشحالی و هیجان فوق العاده از موضوعی که شما را غافلگیر خواهد کرد / نسبت به مشکلی حاد امیدواری بسیاری برای شما وجود خواهد داشت / در مورد مساله‌ای که احساس نا امیدی و خستگی روحی می‌کنید، نگران نباشد، زیرا در حال برطرف شدن است.

فال شمع ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

در یک بحران و کشمکش روحی واقع خواهید شد که عامل این قضیه اطرافیان نزدیک یا دور شما هستند. اما این بحران خیلی زود‌تر از آنچه تصور می‌کنید برطرف خواهد شد. / تنوعی در زندگی شما ایجاد خواهد شد به گونه‌ای که سمت و سوی زندگی شما رو به بهبودی خواهد رفت؛ و زندگی را با طعمی بسیار شسرین‌تر از قبل خواهید چشید.

فال شمع ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی

بشارت و شادی به یکباره و دور از انتظار در مورد نیت قلبی تان به شما خواهد رسید / دور همی یا مهمانی و شادی‌های خانوادگی، فامیلی یا دوستانه در پیش خواهیدداشت / نگران پولی از دست رفته هستید.

فال شمع ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

در آینده مدتی را در خارج از کشور اقامت خواهید داشت / کار نیمه تمامی را خیلی زود به اتمام خواهید رساند که از نظر مادی و معنوی سود فراوانی نصیب شما خواهد شد / از نظر شرایط فیزیکی و جسمی کمی به بیماری و شرایط نا مساعد مبتلا خواهید شد که خیلی زود رفع خواهد شد؛ و جای آن را سلامتی و تندرستی کامل خواهد گرفت.

فال شمع ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

در یک گردهمایی بزرگ شرکت خواهید کرد که این موضوع بسیار به نفع شماست / در کاری که در پیش گرفته اید، افراط و تفریط نداشته باشید با کمی صبر و حوصله موفق خواهید شد / از عشق خود پیروزی و موفقیت و شادی نصیبتان خواهد شد.

tags # فال شمع ، فال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فال شمع روزانه برای متولیدن ماه‌های مختلف امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • کتک خوردن ورزشکار ایرانی از تماشاچیان پس از رفتار غیر حرفه‌ای با مجری زن مسابقه (فیلم)