Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر مطهر شهید مدافع وطن سردار ابراهیم غلامی صبح امروز با حضور مردم و مسئولان و خانواده‌های شهدا بر دستان مردم ولایت‌مدار خراسان جنوبی تشییع شد و در آغوش خاک آرام گرفت. ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، انگار همین دیروز بود که ابراهیم بندهای پوتینش را محکم بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوله پشتی‌اش را در دست گرفت و با من خداحافظی کرد و راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. 

با هر خبری از رادیو و تلوزیون قلبم به تپش می‌افتاد نکند برای ابراهیم اتفاقی افتاده باشد؟ با وجود همه دلنگرانی‌ها روز را شب و شب را صبح می‌کردم. ابراهیم پاسدار بود و در دوران دفاع مقدس جانباز  شده بود و یک لحظه فکر جنگ از سرش بیرون نمی‌شد. 

در همان شب‌های جنگ که در دلم آشوبی به پا بود ناگهان خبر جانبازی‌اش را به من رساندند. من همسر جانباز 70 درصدی بودم که بعد از جنگ هم همیشه در حال و هوای جبهه بود.

جنگ تمام شده بود و ابراهیم پاسدار حریم خاک کشورش بود. انگار جانبازی هم نتوانسته بود او را راضی کند با آنکه بازنشسته شده بود اما فکر حفاظت از خاک کشورش را داشت. 

مراسم تشییع شهید مدافع حرم در قم به روایت تصاویرجزئیات تشییع شهیدان قربانعلی‌پور اعلام می‌شودمراسم تشییع شهید مدافع حرم در قم برگزار می‌شود17 سالی بود که در کیش زندگی می‌کردیم و ابراهیم همچنان در حال خدمت بود اما در چند سال اخیر تمام فکرش مرزها بود راهی آذربایجان شرقی شد و خدا خواست تا امروز سردار ابراهیم غلامی شهید مدافع وطن شود. 

وقتی خبر شهادتش را مردم خراسان جنوبی شنیدند از دور و نزدیک خود را به ما رساندند تا در این غم خود را شریک بدانند. امروز هم آمدند تا با مراسمی با شکوه تا خانه ابدی ابراهیم را راهی منزلگاهش کنند. 

دوست و نزدیک، غریبه و آشنا همه آمده بودند گویا همه او را می‌شناختند. آری شهدا را مردم طوری دیگر می‌شناسند و خیلی راحت با شهید ارتباط برقرا می کنند گویا سال‌های زیادی است که او را می‌شناسند.

مردم این دیار در مراسم تشییع شهدا همیشه سنگ تمام می‌گذارند چه امروز در مراسم تشییع شهید و چه شب گذشته در مراسم وداع با پیکر پاسدار سردار شهید ابراهیم غلامی. مردم آمده بودند در معراج شهدای بیرجند تا آخرین خداحافظی را با این شهید داشته باشند و به او بگویند سلام ما را به ارباب شهیدمان برسان.

این مردم آمده بودند تا زینب وار خانواده شهید را تسلی بخشند و بگویند دختران شهید اگر امروز شما پیکر پدر خود را با شکوه تشییع می‌کنید در کربلا رقیه دختر سه ساله امام حسین (ع) به دنبال پیکر بی سر پدر بود تا با او خداحافظی کند.

این مردم آمده بودند تا بگویند شهدا ما امروز شرمنده شما هستیم که از خون خود و  از عزیزان خود گذشتید تا دشمن و عناصر ضد انقلاب نتوانند خللی به کشور وارد کنند. 

دیشب نیز معراج شهدا حال و بویی دیگر داشت. یکی برای شهید نوایی می‌خواند. همسرش بی تاب بود و از اینکه ابراهیم رفیق نیمه راهش شده دلتنگ بود. 

خداحافظی پدر با دختر خیلی سخت و غم انگیز است. دختر با پدر رفیق است و نمی‌تواند از پدر دل بکند و بر بالین پدر اشک و زاری می‌کند و می‌گوید پدرم چگونه از تو دل بکنم از تویی که از امروز دیگر باید در قاب عکس با تو صحبت کنم. پدرم چگونه از تو دل بکنم از پدری که تا بود فکر و ذهنش برای دفاع کشورش بود و امروز من با بی پدری چه کنم.

امروز فرزندان شهید در حالی با پیکر پدر وداع کردند که سالروز وفات دختر سه ساله امام حسین (ع) است. 

آری امروز مردم خراسان جنوبی در تشییع پیکر سردار رشید اسلام ابراهیم غلامی سنگ تمام گذاشتند تا به دشمنان و عناصر کور دل این آب و خاک بگویند اگر امروز ابراهیم از میان ما رفت این کشور ابراهیم‌های زیادی دارد که حاضرند مدافع وطن شوند و نگذارند لحظه‌ای آب در دل رهبر و مردم ولایت‌مدار این کشور تکان بخورد. 

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده

فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید فرزین بلیان در کرمانشاه
  • تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان
  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر
  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان
  • شهید حجت‌الله یوسفیه بعد از ۳۹ سال به آغوش وطن بازگشت
  • مراسم تشییع شهید «مرتضی غلامی (دشتی نظری)» در روستای «خواجه گیر»
  • فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد