Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@12:09:14 GMT

اختلاف خانوادگی به قتل پدر زن منجر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۰۰۶۸

صراط:

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در شهرستان مراغه خبر داد.

به نقل از پلیس، سرهنگ هاشم شعفی با اشاره به جزئیات این حادثه، اعلام کرد: شب گذشته، تماس‌هایی مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از مغازه‌های (خیابان کاشانی) شهرستان مراغه به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که به‌دنبال آن، بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با بررسی‌های اولیه مشخص شد که داماد خانواده با مراجعه به مغازه پدر زن خود احتمالا بدلیل اختلافات خانوادگی قبلی وی را به همراه شاگرد مغازه‌اش با اسلحه گرم به قتل رسانده و سپس خودکشی کرده است.

شعفی گفت: موضوع در دست بررسی بوده و اخبار تکمیلی متعاقبا پس از بررسی‌های کارشناسی اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ "کیومرث کشوری" گفت: بدنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت؛ شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت خبر داد و افزود: یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • گردباد ویرانگر در آمریکا + فیلم
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • آخرین وضعیت کاشان پس از وقوع سیل