Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه علوم پزشکی سال ۹۸ که به دلیل وقوع سیل در برخی مناطق کشور به تعویق افتاد در ٢٧ و ٢٨ تیرماه برگزار شد. در این آزمون تعداد ۷۰ هزار و ۹۴ نفر ثبت نام کردند که در ۱۱ مجموعه و ۴۲ رشته به رقابت پرداختند و نتایج نهایی آزمون دوشنبه ۲۵ شهریورماه منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته محل آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه علوم پزشکی سال تحصیلی ٩٨-٩٩، براساس جدول ظرفیت که از روز شنبه ۱۳ مهر در سایت مرکز سنجش قرار می گیرد انجام می شود.

مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه علوم پزشکی سال ۹۸ از یکشنبه ۱۴ مهر آغاز می‌شود و تا سه شنبه ۱۶ مهر ادامه دارد. داوطلبان می‌توانند با وارد کردن کد رهگیری نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

تمامی افراد اعم از قبولی یا مردودی که در مرحله نخست مجاز به انتخاب رشته محل بوده‌اند، مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت هستند.

با توجه به اینکه رشته محل جدید اضافه نشده است، به همین منظور استعداد درخشان بدون آزمون مجاز به انتخاب رشته محل مخصوص استعداد درخشان نیستند و استعداد درخشان با آزمون نیز با رعایت کلیه ضوابط مجاز به انتخاب محل ھستند.

افرادی که در مرحله نخست قبول شده و مجدداً در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کرده و در ھر یک از دوره‌ھای عادی یا شھریه پرداز پذیرفته شوند، پذیرش مرحله نخست آنھا لغو شده و قابل بازگشت نیست.

دانشگاه‌های محل پذیرش اولیه موظفند در صورتی‌که پذیرفته شدگان قبلی در طی مراحل تکمیل ظرفیت در دانشگاه دیگری پذیرش شوند، تسھیلات آموزشی لازم برای انتقال به محل پذیرش جدید را فراھم آورند و با جابجایی آن‌ها مخالفت نکنند.

مطابق ضوابط مندرج در دفترچه راھنمای ثبت نام افرادی که در آزمون سال دوره‌ھای رایگان پذیرفته شده و ثبت نام نکنند یا انصراف دھند مجاز به شرکت در آزمون سال ۹۹ نیستند، بنابراین افرادی که در مرحله تکمیل ظرفیت در دوره‌ھای عادی (رایگان) پذیرفته می شوند، درصورت عدم ثبت نام یا عدم مراجعه به دانشگاه یا انصراف از تحصیل مشمول محرومیت یکساله خواھند شد.

ھمان‌گونه که قبلاً نیز اعلام شده بر اساس آئین نامه آموزشی دوره ھای کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب شورای‌عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی ھر گونه انتقال، تغییر رشته و یا جابجایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع است.

بنابراین با توجه به اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاھی کامل تعیین کرده، به همین منظور ھیچ‌گونه تغییر در محل پذیرش پس از اعلام نتایج انجام نخواھد گرفت.

زمان شروع به تحصیل پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت، توسط دانشگاه پذیرنده تعیین و اعلام خواھد شد. نتایج مرحله تکمیل ظرفیت ۱۸ آبان ماه از طریق ھمین سایت اعلام خواھد شد.

انتهای پیام/

300 / 31 آزمون کارشناسی ارشد پزشکی علوم پزشکی کارشناسی ارشد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آزمون کارشناسی ارشد پزشکی علوم پزشکی کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، پژمان فاضلی از پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید کارشناسی ارشد آسیب شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی گرایش تمرینات اصلاحی، روانشناسی ورزشی، مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی در دانشگاه آزاد شهرکرد خبر داد و افزود: هم اکنون در این دانشگاه ۵۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد.

وی‌گفت: دانشگاه آزاد شهرکرد با در نظر گرفتن آمایش منطقه‌ای و برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین و همچنین پاسخ به نیاز جوانان جویای تحصیل به ویژه تحصیلات تکمیلی، به دنبال افزایش رشته‌های جدید و کاربردی است.

فاضلی یادآورشد: برای تشویق نسل جوان و جویای علم، شرایط ویژه‌ای مانند تخفیف شهریه و وام‌های تحصیلی مختلف در نظر گرفته‌ایم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ می‌توانند از مهرماه امسال در این رشته‌ها مشغول به تحصیل شوند.

به‌گفته وی در این دانشگاه حدود ۱۰ هزار دانشجو در رشته‌های تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901627

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲۰۰۰ داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام حقوق دستیاران
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال
  • افزایش ۱۲ درصدی ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی سال ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد