Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@11:17:06 GMT

گروه داوری بازی های ملوان و داماش مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۰۵۴۴

گروه داوری بازی های ملوان و داماش مشخص شد

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اسامی داوران هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام شد که داور بازی تیم های ملوان با گل ریحان البرز و همچنین گروه داوری بازی داماش با نود ارومیه اعلام شد.

علیرضا وهابی افزود:  طبق اعلام فدراسیون فوتبال ، علی اصغر مومنی به عنوان داور دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و نود ارومیه انتخاب شد که محسن بابایی و حمیدرضا آذرنیاد به عنوان کمک داور، مومنی را در این دیدار همراهی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین مرتضی عابدی به عنوان داور چهارم در این مسابقه حضور خواهد یافت و امیربهرام حسینی نقوی نیز به عنوان ناظر گروه داوری در بازی تیم های داماش و نود ارومیه حضور می یابد.

وی در ادامه بیان کرد: مهدی مرجان زاده نیز به عنوان داور دیدار تیم های ملوان بندرانزلی و گل ریحان البرز معرفی شد که جعفر مهاجر و داریوش صابرمطلق نیز به عنوان کمک داور در این بازی حضور خواهند یافت.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: مهرداد خسروی نیز به عنوان داور چهارم در این مسابقه حضور می یابد و حبیب الله شیرازی نیز عهده دار نظارت بر کار گروه داوری بازی تیم های ملوان انزلی و گل ریحان البرز خواهد بود.

وهابی خاطرنشان کرد: در جریان هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور ، تیم های فوتبال داماش گیلان و نود ارومیه عصر روز شنبه ۱۳ مهر ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت و تیم های ملوان بندرانزلی با گل ریحان البرز نیز در همین روز در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم خواهند رفت.

وی یادآور شد: تیم فوتبال سپیدرود رشت دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول کشور نیز در هفته هفتم این مسابقات ، عصر شنبه در یک بازی خارج از خانه در اسلامشهر تهران رو در روی تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت قرار خواهد گرفت. 

۷۲۸۵ /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟

کارشناس داوری فوتبال گفت: داور، کمک داور اول و داور چهارم خطای اورنوف روی بازیکن آلومینیوم اراک را تشخیص ندادند.

علیرضا یزدانی در مورد نحوه قضاوت امیر عرب براقی در نیمه اول مسابقه آلومینیوم وپرسپولیس اظهار کرد: مهم ترین صحنه مسابقه در نیمه اول در دقیقه ۱۱ بود که اورنوف توپ را از بازیکن آلومینیوم گرفت و آن را تبدیل به گل کرد. در این صحنه مشخص است که توپ در کنترل بازیکن آلومینیوم بود و اورنوف با دست راست بازیکن حریف را لمس و اعمال نیرو کرد و صاحب توپ شد. در این صحنه باید خطای اورنوف اعلام می‌شد.

منبع:‌خبر ورزشی

tags # پرسپولیس ، جام حذفی ایران سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد