Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: براساس قانون برنامه ششم توسعه کشور، اعتبارات ارزش افزوده به روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری نیز اختصاص می یابد.

اکرم نجفی با بیان اینکه در حال جمع بندی این اعتبارات هستیم، اظهار داشت: تمامی این اعتبارات باید در محل تعیین شده هزینه بشوند و روستاییان فاقد دهیاری از آنها بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: به همین لحاظ ضمن رعایت مفاد قانونی در نحوه تخصیص و هزینه کرد اعتبارات، باید انتخاب پروژه‌ها براساس اولویت‌های اینگونه مناطق و با تصویب کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان ها انجام شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین با بیان اینکه دولت نهایت تلاش خود را برای توسعه مناطق روستایی به کار گرفته است،اظهار داشت: اعتبارات ارزش افزوده در کنار ارایه تسهیلات اشتغالزایی در روستاها بخشی از این تلاش هاست که در رونق و احیای مناطق روستایی موثر واقع شده است.


جمعیت روستایی استان قزوین ۳۳۶ هزار و ۹۰۴ نفر است که ۹۷.۵ درصد آن تحت پوشش نهاد دهیاری‌ها بوده و ۱۲ هزار و ۹۰۰ نفر، یعنی ۲.۵ درصد روستانشینان فاقد دهیاری هستند. 
۸۰۵۴*۳۰۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی توسعه روستایی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است

رئیس شورای شهرستان بن گفت: بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود.

محمود بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای سالن ورزشی، ورودی و خروجی شهر یان‌چشمه جهت ایجاد میدان و بلوار ورودی و تخصیص اعتبار بهره‌برداری فاضلاب شهر بن بعد از گذشت قریب به ۳۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهرستان است.

وی افزود: تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری سه‌راهی بارده به تومانک و احداث زیر گذر یا روگذر نیز از تقاضاهای دیگر مردم شهرستان است.

رئیس شورای شهرستان بن با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری جاده ترانزیتی بن به سد زاینده رود، اضافه کرد: ۲۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان تعلق گرفته شده است و تکمیل این جاده باید در اولویت قرار گیرد.

بهارلویی تاکید کرد: تدابیر لازم در خصوص آسفالت و زیرسازی معابر روستاهای حیدری، شیخ شبان، بارده، تومانک، لارک، آزادگان، پهنا، شهر وردنجان و شهر بن، همچنین احداث زیرگذر یا روگذر روستای لارک و ترمیم و روکش آسفالت جاده پهنا به آزادگان اتخاذ شود.

کد خبر 749185

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • دستکاری بارشها فاقد مستندات علمی است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند