Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مایکروسافت به تازگی مراسم سخت افزار خود را برگزار کرده است که در این مراسم محصولات جدید این شرکت نظیر Surface Pro 7، Surface Earbuds و Surface Laptop 3 معرفی شدند. همچنین در این مراسم مایکروسافت از تبلت جدید خود که Surface Neo dual-screen نام دارد و دارای دو صفحه نمایش است نیز رونمایی کرد و اعلام کرد که این تبلت سال آینده وارد بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تلف هوشمند Surface Duo که نسخه کوچکتر تبلت Neo است نیز معرفی شد.

شرکت مایکروسافت به دلیل عدم موفقیت در بازار موبایل و شکست خوردن تلفن‌های ویندوزی این شرکت، مایکروسافت روز گذشته با معرفی گوشی Surface Duo به طور رسمی اعلام کرد که قصد دارد دوباره وارد عرصه رقابت با شرکت‌های بزرگ سازنده تلفن همراه شود. طبق اعلام مایکروسافت هدف این شرکت از ساخت این تلفن هوشمند صحبت کردن افراد با آن نیست و به قول شرکت مایکروسافت این مدل قرار است اولین تلفن همراه از نسل آینده موبایل‌ها باشد که قرار است در آینده جایگزین نسل فعلی تلفن‌های همراه شوند؛ هرچند که قابلیت مکالمه در آن نیز وجود دارد.

Surface Neo نسخه بزرگ‌تر  Surface Duo خواهد بود که دارای بدنده آلومینیومی و با دو نمایشگر شیشه‌ای است. این تلفن هوشمند دارای دو نمایشگر ۵.۶ اینچی است که هنوز مایکروسافت حرفی درباره استفاده از فناوری LCD یا OLED در آن نزده است؛ همچنین این تلفن هوشمند دارای حاشیه بسیار بزرگی در اطراف نمایشگر خود است. کاربران می‌توانند در این مدل هر دو نمایشگر به صورت همزمان یا از هر کدام از نمایشگر‌ها Surface Duo به صورت جداگانه و برای کاری خاص استفاده کنند.

از آنجایی که مایکروسافت در ساخت گوشی‌های ویندوزی شکست خورد، این بار با شرکت گوگل همکاری کرده است و گوشی Surface Duo قرار است دارای سیستم عامل 10 Android باشد. در این تلفن هوشمند از تراشه Snapdragon 855 استفاده شده است و می‌توان گفت که یکی از قدرتمندترین مدل‌های بازار خواهد بود؛ همچنین شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که احتمالا تراشه موجود در این تلفن هوشمند را به تراشه Snapdragon 865 ارتقا دهد.

بیشتر بخوانید: مشخصات میان رده جدید موتورولا اعلام شد

مایکروسافت تاریخ و قیمت دقیقی برای عرضه این تلفن هوشمند اعلام نکرده است و فقط به کاربران وعده داده است که در تعطیلات سال ۲۰۲۰ این گوشی وارد بازار خواهد شد؛ انتظار می‌رود این گوشی با قیمتی بیش از ۱۰۰۰ دلار وارد بازار جهانی شود.

انتهای پیام/

مایکروسافت از فبلت Surface Duo رونمایی کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری گوشی های هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، عیسی زارع پور از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه سیستم‌های مکانیزه تجزیه هوشمند مرسولات و ارائه دهنده ربات‌های هوشمند تجزیه‌گر، با اعطای لوح سپاس، قدردانی کرد .  این دو شرکت دانش بنیان در زمینه طراحی و ساخت سامانه های مکانیزه تجزیه هوشمند فعال هستند.   در متن این لوح آمده است: رشد پرشتاب و پایدار فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور مرهون تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر جهادگران عرصه علم و فناوری است که همگام با تحولات جهانی و با وجود چالش‌ها و مشکلات موجود، مسیرتوسعه و سربلندی ایران عزیز را هموار نموده اند. بدینوسیله از کوشش مجدانه و مساعی شما و سایر همکاران در طراحی و راه اندازی سامانه های مکانیزه تجزیه هوشمند مرسولات پستی تقدیر و تشکر نموده و سلامتی و توفیق روز افزونتان را در مسیر پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی و خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی از درگاه ایزد منان خواستارم. لوح سپاس وزیر ارتباطات توسط محمود لیائی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست به مدیران این شرکت‌های دانش بنیان اعطا شد. نخستین ربات‌های تجزیه‌گر مرسولات پستی و سیستم تجزیه‌گر مرسولات پستی، اسفند پارسال با قابلیت تجزیه مرسولات به ۸۰ نقطه و سرعت ۹ هزار انواع پاکت پستی در ساعت را در مرکز تجزیه و مبادلات شرکت ملی پست راه اندازی شد.

دیگر خبرها

  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین