Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:51:18 GMT

کشفیات قاچاق در کرمانشاه ۴۵ درصد رشد داشته است

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۳۰۷۱۸

کشفیات قاچاق در کرمانشاه ۴۵ درصد رشد داشته است

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «علی اکبر جاویدان» روز پنجشنبه در نخستین روز هفته ناجا و در دیدار کارکنان انتظامی استان با امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: در ۶ ماه سپری شده از سال جاری کشفیات محصوصلات ضدفرهنگی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد رشد داشته ایم.
وی ادامه داد: برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق و محصولات ضد ارزشی که اقتصاد و فرهنگ جامعه را هدف گرفته اند یکی از موضوعاتی بوده که با جدیت در دستور کار پلیس کرمانشاه قرار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار جاویدان همچنین از ارجاع پنج هزار و ۷۷۱ پرونده به مراکز مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی پلیس و کلانتری های سطح استان در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: ۸۱ درصد این پرونده ها به مصالحه انجامیده و از ورود آنها به دستگاه قضائی جلوگیری شده است.
فرمانده انتظامی استان همچنین به اهتمام پلیس کرمانشاه به ارتقاء و ترویج معنویت میان کارکنان پلیس اشاره کرد و گفت: با همکاری سازمان عقیدتی سیاسی طی ۲ سال اخیر موفق به تربیت هزار و ۶۰۰ حافظ قرآن در مجموعه انتظامی استان شده ایم.
وی تربیت و آموزش نیروهای پلیس را از دیگر اقدامات پلیس برشمرد و افزود: در زمینه جذب نیرو نیز تلاش شده افرادی به استخدام ناجا درآیند که تخصص لازم را در یک یا چند حوزه داشته باشند و این کار را با جدیت ادامه می دهیم.
سردار جاویدان گفت: با مجموعه اقدامات صورت گرفته امروز خوشبختانه کمترین تخلفات در ستاد انتظامی استان و مجموعه کارکنان پلیس وجود دارد که جای خرسندی است.
مقام ارشد انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش، پلیس را حافظ جان و مال مردم معرفی و خدمت صادقانه به اقشار مختلف جامعه را هدف و افتخار ناجا برشمرد.
وی با بیان اینکه پلیس توانسته کارنامه درخشانی پس از پیروزی انقلاب از خود به جا بگذارد، افزود: کارکنان خدوم انتظامی در دفاع از ارزش های نظام و انقلاب همواره در صف اول حضور داشته اند.
سردار جاویدان همچنین با اشاره به اینکه ماموران انتظامی استان همواره تلاش کرده اند سربازی وفادار برای ولایت و خدمتگزاری صادق برای مردم باشند، گفت: به واسطه همین تلاش ها امروز مورد آزاردهنده امنیتی در کرمانشاه نداریم و جزو امن ترین استان های کشور به حساب می آئیم.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان و با تقدیر از تلاش های مرزبانان استان، اظهار داشت: ماموران انتظامی و مرزبانی با آغاز سفرهای زائران اربعین به عتبات عالیات، آماده خدمات رسانی شایسته به زوار هستند.
در تقویم جمهوری اسلامی از ۱۱ تا ۱۷ مهر به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
۷۴۵۸/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای قاچاق کرمانشاه پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از درخواست مقامات قضایی از مأموران پلیس درخصوص دستگیری یکی از محکومین جرایم اقتصادی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت این گزارش، مأموران انتظامی کرمانشاه تحقیقات همه‌جانبه خود را برای دستگیریگی فرد تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در محله شهرک ژاندارمری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی با مقام قضایی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه محکوم علیه، به جزای نقدی بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان در محاکم قاضی تهران محکوم و تحت تعقیب قرار داشته، خاطرنشان کرد: این فرد تحویل مراجع قضایی شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان