Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،نادر پورعطا، مدیر اجرایی موکب مرزی حضرت سیدالشهدا (ع) شهرستان بیله سوار گفت: موکب پایانه مرزی بیله سوار برای چهارمین سال متوالی در راستای استقبال از زائران حضرت اباعبدالله (ع) از کشور جمهوری آذربایجان فعالیت خود را آغاز کرد.

او اظهار کرد: در راستای استقبال و پذیرش زائران و عاشقان حضرت اباعبدالله (ع) از کشور جمهوری آذربایجان برای چهارمین سال متوالی موکب مرزی حضرت سید الشهدا (ع) در پایانه مرزی بیله سوار فعالیت خود را شروع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اجرایی موکب مرزی حضرت سیدالشهدا (ع) شهرستان بیله سوار بیان کرد: پذیرایی از زائران، ذبح قربانی در هنگام ورود کاروان‌های اربعین، پاسخ‌گویی به سوالات شرعی، مداحی، قرائت زیارت عاشورا، اقامه نماز جماعت و اسکان زائران از جمله برنامه‌های این موکب است.

پورعطا اظهار داشت: این موکب با حمایت‌های نقدی و غیرنقدی مردم حسینی شهرستان بیله سوار برپا شده و ریالی از اعتبارات دولتی برای برپایی این موکب هزینه نشده است.

او با اشاره به پذیرش ۵ هزار زائر اربعین از کشور جمهوری آذربایجان در سال گذشته توسط موکب مرزی سید الشهدا (ع) بیله سوار، گفت: امسال پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰ هزار زائر آذری جهت شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از این مرز عبور کنند.

مدیر اجرایی موکب مرزی حضرت سیدالشهدا (ع) شهرستان بیله سوار افزود: مردم حسینی و خیر استان می‌توانند احسانات و نذورات نقدی خود را به شماره حساب ۰۳۵۷۷۵۵۶۴۸۰۰۸ به‌نام موکب مرزی حضرت سیدالشهدا (ع) بیله سوار در نزد بانک ملی ایران پرداخت کنند.

انتهای پیام/ح

پیش بینی استقبال از ۱۰ هزار زائر آذری در بیله سوار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پایانه مرزی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۳۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: ارزش هر بسته معیشتی بیش از هفت میلیون ریال و شامل مواد غذایی اولیه مورد نیاز خانوار‌ها همچون برنج، ماکارانی، روغن، رب گوجه، و لپه است.

خادمی افزود:  برای تهیه این اقلام بیش از ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: این مرکز همچنین تعدادی لوازم خانگی شامل تشک، پتو، آرام پز، چینی آلات و چمدان را به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین زوج‌های نیازمند و خانواده‌های کم برخوردار توزیع کرده است.

مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: همه هزینه‌ها توسط خیران تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • ضرورت یکپارچه‌سازی مدیریت سد و کانال در اردبیل
  • بحران آب در مغان جدی است
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه